Search This Blog

Saturday, August 29, 2009

開恩茲之旅 - Day 4

今日各自活動,唔駛咁太早起身,可以瞓到八點左右。梳洗、食過早餐、整埋行李、check-out. 九點鐘架車嚟接我同 roommate, 去到 skydive center 攪埋 D paper work, 去機場、著好裝備、上機、响萬四呎同空欣賞風景。過咗無耐,機槍門打開,寒風刺骨,我係第二個跳。背後嘅教練話只需要擺對腳出機槍,其他事佢會攪掂。果然,佢猛然一推,就翻騰咗一個圈,太陽、雲海盡收眼廉。身體感受住刺骨嘅寒風,亦承受住無重狀態嘅壓力,兩件事加埋,竟然係身心舒暢。穿過雲層,降傘打開,寒風漸退,望見一幅一幅嘅蔗田,又係另一種豁然嘅感覺。之後緩緩下降,落到地面,不禁有少少失落。

返到酒店,拎返行李去 check-in 另一間 apartment. 房間境色怡人。對住個無敵大海境寫 blog, 簡直係人生一大樂事。午餐,係一款好似 Maxican wrap 嘅 Kabab, 無乜驚喜,只係一個簡餐。之後 Roommate 話要瞓多陣,我就繼續寫我嘅 blog.

三點鐘,我去玩 bungy jump, roommate 個我嘅 spectator. 架車有少少遲,三點四先出現。去到目的地,填好 form, 睇住其他人跳,感覺唔係太恐佈。但當一步一步上到塔頂,除咗有怡人嘅風景,亦都令人有少少膽脅。著好安全裝備,對住鏡頭 say hi, 唔得,鬆開扶手,再 say 多次 hi, 跳~~~~~~ 好恐佈,腦充血,個人唔係太舒服,雖然 50 米唔高亦都唔需要太多時間,但係感覺比起 skydive 實在差太多。不過人生嘅其中一個目標終於達到,拎到件只係跳過 bungy jump 嘅人先有嘅 T-Shirt. 不過無下次,感覺實在難受。跳完之後,再上塔上影相,可以輕鬆返一陣,落返塔底,有個女仔叫極都唔肯跳,最後,用咗十幾分鐘,終於俾工作人員說服,睇返 DVD, 大家都流露咗開心嘅神情。

呢個假期最刺激嘅一日已經完結,聽日再去完成人生嘅另一個目標:大堡礁

No comments:

Popular Posts