Search This Blog

Monday, December 31, 2007

雅典行 - 後記

洗費 - 只係用咗 37.6 Euro. local tour 唔洗俾 tips, 只係買咗 D 小食,出街食咗幾次飯,搭咗一程的士。成個 trip 都只係 15K 多少少

煙 - 週街都有人食,餐廳都有,一個煙霧瀰漫嘅麥當勞係好得人驚

假期 - 酒店位於嘅商店街,到埗日可能放假,無乜人,但隔咗一晚後,熱鬧非常

食物 - 完全偏咸,亦都未識欣賞 D 芝士同檻欖,但檻欖嘅薯條唔錯

文字 - 基本上唔陌生,都係 alpha, beta 之類,但有部份唔識讀,就真係唔知乜嚟。但識讀嗰 D, 就會知英文好多字都同希臘文相通或相類似,有意思想去學

交通 - 路面好塞亦好 sucks. 下次要試吓搭地鐵

Graffiti - 週街都係,好難想像响香港會有

天氣 - 落兩嗰陣真係好凍,影相要帶手套

酒店 - 帶漏咗個 USB 同帶錯 Adapter, 好彩酒店有,不枉俾咗錢揀間好少少嘅酒店,但 book 房嗰陣,一定要 non-smoker 嘅 graffiti room. 真係好靚!

行李 - 無論帶幾少嘢,以後都唔會剩係帶背囊旅遊,揹住咁多嘢遊機場唔係一件好事

行程 - 太過緊密,多留一日會更好,但一早安排好晒,全程唔洗太用腦,幾 ok

計劃 - 一定會再去!

雅典行 - Home Sweet Home

响的士上面瞓咗一陣,就到機場。Check-in 排陽嗰陣,發現類似劉德華嘅人出現响螢幕,真係人有相似,希臘都見到劉華上鏡!

Check-in 之後打咗一陣機,食緊個番茄時,見到噚日同枱食飯嘅兩個女仔,打咗個招呼,日本女仔可能留多幾日,臨別影咗張相就走咗,意大利女仔同我傾咗陣計就去咗入閘。一切準備好,我都要入閘,但一等再等,無人嗌入閘,唔通要 delay?! 的確,咁就無端端 delay 咗 45 分鐘先起機。

到咗 Zurich, 未知邊度入閘,求其入一個等。半個鐘後,嘩! 乜要去到咁遠... 要搭無人駕駛例車去另一邊。又等一輪夠鐘上機,上到機,無嚟嗰陣咁爆,我隔籬個婆婆仲走去第二個位坐,掂! 食完個餐,竟然可以一氣呵成瞓到五個鐘,實在是太好了! 之後再斷斷續續瞓多三個鐘,又夠鐘起身食嘢。

食嘢之前發咗一個怪夢,就係 somehow 架機要停响其他機場,點知架機降落後壞咗,話唔知邊個邊個無熄電子儀器。我心諗,好似無人廣播過話架機要降落,有人開 mp3 聽歌之後瞓著唔奇,我竟然走去同空姐理論,無得怪任何人之類。到最後,我係收到罰款單,被其他人勸籲後雙方都冷靜,空姐話只係一時之氣,會取消罰款,我都提咗 D 建議,之後就醒咗。

食完嘢,婆婆返返嚟坐,我本來想睇埋套戲,但睇完之前,就已經要準備降落,被迫腰斬。婆婆開咗窗,我就睇吓雲境,真係好靚,可以唔可以影相。

落咗機,見到落暇,感覺好舒服,為旅程變得更圓滿地結束!

Sunday, December 30, 2007

雅典行 - 尋找女神

相薄

到咗幾日,都未影過雅典娜嘅神像,下晝就要上機,已經無時間去博物館參觀。靚女導遊講過,市中心有幾幢建築物,其中一幢有神像,而附近市議會响每一個鐘都會有個軍人換班儀式。

瞓嘅時間唔多,夜晚整理好 D 相後,都差唔多12點,諗住會瞓到10點左右,但7點就己經醒咗,寫吓 blog 攪吓攪吓,差唔多10點,又有少少倦意,決定瞓多陣,十一點出發。

行吓行吓,弊! 當失路添,問人,竟然無人知市議會响邊?! 差唔多12點,見到神像,但睇睇巴士站嘅地圖,離市議會仲有一段距離,唔爭在影吓相先。

影吓影吓,又半個鐘,差唔多去市議會,好多人圍住,乜事? 原來係步操儀式,無乜大特別。影吓其他嘢先,咦?! 突然三個人出現?! 唔通,換班儀式開始?! 死火,video cam 無電,可以... 相機!!! 好彩成個儀式唔係太長,錄得到,Lucky!

早上嘅旅程總算順利,搭的士返酒店,但上咗車之後,司機先話唔知間酒店响邊... 無地址添,唯有大家靠估... 食完 lunch, 接我去機場嘅的士到咗,打道回府!

Saturday, December 29, 2007

雅典行 - 夜遊自由行

相簿

雅典好似香港,係一個不夜城。去完 Delphi 食咗少少嘢,又唔係太瞓得著,決定响酒店附近行一趟,九點幾依然唔少人响街玩緊。最主要目的,當然唔係體驗夜生活,而係影巴特農神殿,影到一張已經威威食雞,响無腳架嘅情況下影夜景,都夠高難度。

好,影完,目標達到,週圍行吓,穿過舊城區嘅橫街,走入大馬路,唔少嘅 graffiti. 影咗幾張,但唔敢開閃光燈,唔想話俾全世界聽有個遊客响度,始終唔係太安全。

行吓行吓,返到酒店附近,去唔去市中心好呢? 唔好喇,都係早 D 瞓,應付聽日 20 個鐘嘅旅程。

雅典行 - 衝出雅典

相簿

Join 咗另一個 local tour 去 Delphi 睇阿波羅神殿。又係晨早起身,今日係自動醒,morning call 未就醒咗,但今日狀態應該唔係咁好。

上到旅遊巴,咦?! 又係之前個靚女導遊,應該 OK. 座咗兩個鐘車左右,到達 Delphi 附近嘅村仔 Parnassia, 好多紅色屋仔,依山而建,好靚。

去到 Delphi, 又聽導遊講一輪故仔,到影相時間,但得半個鐘影。嘩! 成個遺蹟都唔細,半個鐘由山腰到山頂再走返去山下面博物館集合,真係趕過打12宮。都好彩,影得晒,係出晒汗啫,同埋又唔夠瞓,頭痛開始。

睇埋博物館,掛住影相,已經無留心到 D 故仔講乜。差唔多三點,又攰、又餓、又眼瞓,終於去食晏。噢... 又係希臘菜,cheese pie + 大件雞飯,依然唔係太欣賞 cheese pie, 但大件雞飯都叫 ok. 同兩位女士同枱食飯,一個意大利人,一個日本人,傾咗一陣,感覺良好。

回程,頭痛依然,但已經瞓唔著,唯有打機是也。

雅典行 - 搵笨夜遊

相簿

夜晚七點幾,差唔多落大堂,但一等就等咗半個鐘先有人接應,心知不妙。中途再接其他客人,有人遲到發老脾,個導遊仲同佢一齊嗌交...

跟住去咗海邊城鎮,但不設落車影相,得個睇字,有景無得影...

返去舊城區食飯,係本地菜,超咸嘅小食 + 超濃嘅 cheese pie + 超大份嘅大件雞飯 + 雪糕,仲要坐响個表演台前面,跳舞都唔知跳咗幾多塵落嚟...

一路食一路睇表演,略嫌悶。上咗兩次台玩,都 ok. 但後悔無叫人幫我錄低...

返到酒店,差不多一點,攪呢攪路一點半先有得瞓,但第二日要七點前起身,大鑊...

雅典行 - 走馬看花

相簿

雅典,太多名勝古蹟,個朝早無可能睇得晒,個 package 就係包咗一個 local tour, night tour 就自己俾錢。

一朝早起,落住雨,無乜期望,但靚女導遊喎,聽吓都好,都有唔少故仔。雖然部份都聽過,但係靚女 present 係唔同 D. 去咗舊奧運場館、宙斯殿、同巴特農神殿一帶,聽完故仔,城市簡介,就係影相時間。

下晝本來想去市中心同舊城區一逛,但實在大攰,力不從心,整醒自己之後都無精神出發,最後就留咗响酒店房睇 heroes...

Wednesday, December 26, 2007

雅典行 - 到埗

相簿

第一次搭卜夜機,就搭咗十幾個鐘飛機,但感覺比想像嘅好好多,起碼瞓得到幾個鐘。
見聞一: 瑞士都有賣 HTC Touch Dual 嘅廣告
見聞二: 雅典機場俾 HSBC 攻佔
見聞三: 用 EU 國家護照入境唔駛排長龍打印
見聞四: 週街都係 Graffiti, 連酒店都有 Graffiti Room. 但係無晒 non-smoker room, 嘥晒...
見聞五: 週街都有白鴿
見聞六: 雅典都有孖人牌?!

Tuesday, December 25, 2007

自己的一個家

終於,將 shaneng.net 買咗落嚟。網頁籌備中...

Gadgets 大晒冷

今次出門,會帶 HTC Touch, Creative Zen, Ricoh R5, Sanyo HD2, Kohjinsha 同部 mp3 機,總值都差不多兩萬。上機轉機,應該唔會悶啩! 但呢 D gadgets 差不多全部都係今年買嘅,原來今年咁大洗,下年要收歛吓。

Monday, December 24, 2007

蓄勢待發

咁多年請假都係去考試,今年終於可以去一去旅行。估唔到嘅係,原來去五日三夜,一個背囊就 OK. 好耐未用過呢個用嚟中學返學嘅背囊。

更估唔到嘅,原來旅遊保險係保埋一桿入洞。

Saturday, December 22, 2007

遊戲王

前兩日開 party 玩遊戲,可以為咗羸而好認真咁玩,又或者好放輕鬆咁玩。

唔知,你又會點玩呢?

Friday, December 21, 2007

講講講

楊麗琴
地龜釘
老翁大戰
晚安歌
up 3 up 4
亨亨

你知道這些詞語的解釋和典故嗎?

感謝恆隊長的留言和快樂的回憶。

P.S. 黑白照 + 無奈嘅表情 + 感性嘅文字 = 美好回憶。
http://hk.myblog.yahoo.com/bennylau25/article?mid=172

P.P.S. 話就話無奈嘅表情,但係點解何亨個樣咁攪笑?!

Thursday, December 20, 2007

Netvigator 2

隔咗一日,終於上嚟睇個寬頻發生乜事,原來唔係我呢邊有事,係機樓 D port 有事,好彩呢幾日都唔係好駛點用啫,對我無乜大影響。

部 Konjinsha 又响我有需要時救咗我一命!

黃子華

一貫風格,最後一個故仔,嚟一個反高潮,將我嘅心情帶到落谷底,帶住沉重嘅心情,返公司繼續努力。

Wednesday, December 19, 2007

Netvigator ONE

Netvigator 突然間神咗,諗住要聽日先打到電話,但係記得好似呢幾個月 upgrade 咗,於是打去試試。咦! 果然做到廿四小時客戶服務喎! 不過都係要後日先有人上嚟整。但百忙之後放工有人幫手解決問題,唔駛返工時間攪,都 OK 吖!

Monday, December 17, 2007

投資

有人投資响股票、期貨、債券等等。我估都估唔到竟然會有人投資响其他人度... 即係日日同大老闆們或客戶們食 lunch. 跟住轉頭話手緊?! 但又口響響同人講話出咗 bonus 後買 BMW 定 Audi... 其實又唔知有幾多 bonus... 天啊!! 即係點呀?! 完全唔 make sense, 金融界真係咁亂糟糟?

最弊係,帶壞我 D 細吖嘛... 唔知有幾多 bonus 就唔好同人講買車啦! 攪到 D 細嘅以為好好景咁...

Sunday, December 16, 2007

數碼廣播

有說,數碼廣播後,鬼影雪花 bye bye. 但其實,問題依然。當今各個電腦 video codec, 當出現 high motion 嘅情況,畫面即時起格。如果有部份 file corrupt 咗,亦都會出現一格格粉紅同深綠嘅畫面,又或者殘留住之前幾秒嘅影像。所有種種,都係做 encoding algorithm 嘅 artifact 而造成。

數碼廣播,就只有 1 同 0, 收到或收唔到。除非個 codec 有好強嘅 error checking and recovery 嘅效能,否則,會比類比廣播更差。

Friday, December 14, 2007

Upgrade

都買咗部 Creative Zen 好耐,但係都無乜點用過。

又到聖誕,又梗係要買 D 嘢獎勵一年嘅辛勞。呢兩個禮拜,都週圍搵緊部細 notebook 仔。原來,有一樣叫 UMPC 嘅物體,機仔細細,一磅都無,Processing Power 唔大,但睇 video 上網都叫 OK.

Wednesday, December 12, 2007

普選

事實証明,今日嘅立法會並唔代表民意。但要實行普選,就偏偏要得到依家唔支持普選嘅立法會議員通過,呢 D, 咪叫荒謬囉!

Tuesday, December 11, 2007

忍無可忍

下個月行動: 脫離滙豐

旅行

一個人去旅行,可以無憂無慮,自己鐘意點玩都得,只係無人可以一齊分享,有少少可惜。
希望有一日可以請朋友一齊出去玩,唔駛擔心錢嘅問題玩個痛快,應該係一件非常開心嘅事。

詩歌

大學响德州讀書嗰,因為係基督教大學,所以日日都要去 Chapel, 當中不少得嘅當然係唱詩歌讚美主啦。前幾日响 America's got talent 度聽返 amazing grace, 又抽起條筋想搵返幾首好聽嘅嚟聽,但原來除咗 amazing grace 之外,網上面原來無乜好聽嘅 source. 唔通,呢 D 係生在福中不知福?

Wish list:
Holy, Holy, Holy (四重唱)
Bless This House (二重唱)
Great Are You, Lord (合唱)

Saturday, December 8, 2007

Amazing Grace

可以聽到咁好聽嘅歌,已經係一個 Amazing Grace. 蘇格蘭風笛版本比較慘情,唔係太欣賞,但係合唱版幾時都係咁好聽。

Amazing grace, how sweet the sound
That sav’d a wretch like me!
I once was lost, but now am found,
Was blind, but now I see.

資源錯配

見咗一個幾醒目又鐘意寫 software 嘅人,但係就偏偏只可以讀到 hardware. 香港嘅教育制度,真係錯晒!

Tuesday, December 4, 2007

輕裝上陣

為咗準備一月嘅 training, 係時候開始 denial of request.

Monday, December 3, 2007

原來得閒死唔得閒病,就係就算你有傷風感冒,但係可以無乜鼻水、無乜乞嗤,係個人燥 D. 都未試過病得咁舒服...

Sunday, December 2, 2007

爛蘋果

有說,立法會補選嘅候選人,都係爛蘋果,所以唔去投票,或者投白票。

其實,政治嚟講,只可以講各有計算。兩個退休公務員,無端端出嚟選,話無目的就假嘅,真係想為市民服務? 對權力戀棧比較可信。一批二打六又出嚟選,目的又何在?

所以去到政治層面,選民亦要有自己嘅計算,如果當初甘乃威無退選,我都會投陳太。唔係否定佢過往嘅政績,但一定要面對政治嘅現實。

一堆爛蘋果,一定要選嘅話,只可以選一個無咁爛。政治,又邊會有靚蘋果,玩得政治,就要耍手段,靚極有限。李生嘅率直,師徒生嘅風骨,當今又有幾多人做到?

Popular Posts