Search This Blog

Monday, December 31, 2007

雅典行 - Home Sweet Home

响的士上面瞓咗一陣,就到機場。Check-in 排陽嗰陣,發現類似劉德華嘅人出現响螢幕,真係人有相似,希臘都見到劉華上鏡!

Check-in 之後打咗一陣機,食緊個番茄時,見到噚日同枱食飯嘅兩個女仔,打咗個招呼,日本女仔可能留多幾日,臨別影咗張相就走咗,意大利女仔同我傾咗陣計就去咗入閘。一切準備好,我都要入閘,但一等再等,無人嗌入閘,唔通要 delay?! 的確,咁就無端端 delay 咗 45 分鐘先起機。

到咗 Zurich, 未知邊度入閘,求其入一個等。半個鐘後,嘩! 乜要去到咁遠... 要搭無人駕駛例車去另一邊。又等一輪夠鐘上機,上到機,無嚟嗰陣咁爆,我隔籬個婆婆仲走去第二個位坐,掂! 食完個餐,竟然可以一氣呵成瞓到五個鐘,實在是太好了! 之後再斷斷續續瞓多三個鐘,又夠鐘起身食嘢。

食嘢之前發咗一個怪夢,就係 somehow 架機要停响其他機場,點知架機降落後壞咗,話唔知邊個邊個無熄電子儀器。我心諗,好似無人廣播過話架機要降落,有人開 mp3 聽歌之後瞓著唔奇,我竟然走去同空姐理論,無得怪任何人之類。到最後,我係收到罰款單,被其他人勸籲後雙方都冷靜,空姐話只係一時之氣,會取消罰款,我都提咗 D 建議,之後就醒咗。

食完嘢,婆婆返返嚟坐,我本來想睇埋套戲,但睇完之前,就已經要準備降落,被迫腰斬。婆婆開咗窗,我就睇吓雲境,真係好靚,可以唔可以影相。

落咗機,見到落暇,感覺好舒服,為旅程變得更圓滿地結束!

No comments:

Popular Posts