Search This Blog

Sunday, December 30, 2007

雅典行 - 尋找女神

相薄

到咗幾日,都未影過雅典娜嘅神像,下晝就要上機,已經無時間去博物館參觀。靚女導遊講過,市中心有幾幢建築物,其中一幢有神像,而附近市議會响每一個鐘都會有個軍人換班儀式。

瞓嘅時間唔多,夜晚整理好 D 相後,都差唔多12點,諗住會瞓到10點左右,但7點就己經醒咗,寫吓 blog 攪吓攪吓,差唔多10點,又有少少倦意,決定瞓多陣,十一點出發。

行吓行吓,弊! 當失路添,問人,竟然無人知市議會响邊?! 差唔多12點,見到神像,但睇睇巴士站嘅地圖,離市議會仲有一段距離,唔爭在影吓相先。

影吓影吓,又半個鐘,差唔多去市議會,好多人圍住,乜事? 原來係步操儀式,無乜大特別。影吓其他嘢先,咦?! 突然三個人出現?! 唔通,換班儀式開始?! 死火,video cam 無電,可以... 相機!!! 好彩成個儀式唔係太長,錄得到,Lucky!

早上嘅旅程總算順利,搭的士返酒店,但上咗車之後,司機先話唔知間酒店响邊... 無地址添,唯有大家靠估... 食完 lunch, 接我去機場嘅的士到咗,打道回府!

No comments:

Popular Posts