Search This Blog

Friday, May 8, 2015

選舉自助餐

話說搵到工搬咗屋之後,就諗起去登記做選民,今日,就係大選嘅日子。英國嘅政治,真係識條鐵,不如講吓週邊嘅事。

話說工黨好勤力咁宣傳,今朝落樓嗰陣,重有新嘅傳單派入嚟。


本來都想投咗票先返工,但今日遲咗少少出門,都係放工先去投票。

响地鐵站嘅免費報紙,當然亦會有講大選入面,各黨嘅形勢,似乎因為兩個大黨勢均力敵,投票率會幾高吓。


放咗工,就去到投票站投票。呢度唔使帶身份証明文件,只要講得出你個名同住址,就可以攞張選票。原來我住呢區有9個候選人,除咗大黨同獨立候選人,重有啲自己比較少見嘅黨,例如 Workers Revolutionary Party, Europeans Party, 同埋 The Above and Beyond Party. 頭嗰兩個大概都估到一個幫工人階級,一個親歐,但 The Above and Beyond Party 嘛... 上網一查,係一個專門推動响選票入面加入白票選項嘅政黨 (即係 None of Above),真係孤陋寡聞。

返到屋企,睇返啲同選舉有關嘅郵件,工黨真係好出力,除咗一張自民黨冋一張選舉通知書之外,都係工黨嘅傳單,可惜吖,將我個姓攪錯咗...


投完票,可以响 Facebook 打咭,今日一朝早就响度問我投唔投票,反正個 Status 幾特別,打埋張咭。之後就手痕地 Click 咗入個 Status 度,原來有其他嘢睇!


話時話,點解女仕們咁湧躍嘅呢? 係男仕們無咁鐘意打咭,無咁鐘意用 Facebook, 定無咁鐘意政治?

十點鐘,又手㾗去問吓 Google 有乜嘢新聞,點知.. 🙇


大神呀,你呢個答案實在太令人驚喜喇嘛... 既然聽朝先有結果,咁今晚都係好好咁抖吓算。

至於我嗰票嘛,因為對英國嘅政治識條鐵嘅關係,亦無好詳細咁去搵各黨派嘅政綱,所以只可以用 Impression 去投票。首先工黨啲傳單攪錯咗我個姓,已經大大咁扣分,有些機會... 至於細黨,因為好多都係理念型,執政會比較危險。睇開首相答問大會,卡梅倫俾我嘅感覺係一個有魄力嘅領袖,每個禮拜去接受質詢喎! 所謂 Politics is Talk, 可以嘅話,維持現狀,對我嚟講係最安全。

原來我都係一個討厭政治嘅人,不過响討厭政治之前,首先你要有一個... 代表到你嘅政府。

P.S.: 原來咁都有得賭,不過唔識睇賠率... 1/100 同 16/1, 即係點???

No comments:

Popular Posts