Search This Blog

Thursday, February 19, 2009

統計學的錯覺

聽到有牧師話有六成愛滋病人係同性戀,所以同性戀係高危云云。搵咗篇原文出嚟為証,可以睇吓呢一粒數可以點玩。
4. 最後,我和你們分享我自己個人的經歷,我在三藩市牧會十多廿年,也牧養過一些同性戀的弟兄姊妹,也曾陪伴過一些因AIDS而死的同志,走他人生最後一程,我內心直至現在也不能忘懷這些經歷,AIDS是一種非常可怕和恐怖的疾病,我腦中也浮現出那張驚惶和不安的面孔,他好像控訴說:「為甚麼不早告訴我這後果,要我受此痛苦呢?」我當時對美國政府隱瞞了很多事實而感到憤恕,如:

‧ 在三藩市,患AIDS的病人中其中佔60%是同性戀人士;

‧ 據UCSF研究,避孕套的意外高達50-60%,是非常危險的;

‧ 同性戀人士是AIDS高危一族。

這些經歷叫我更覺得有責任去告訴那些同性戀人士:「請你三思,愛惜你的生命呀!神是愛你的呀!」

也希望你們為這星期遊行的那些同性戀者代禱,求主施恩。

願主恩常偕!

你的弟兄

蘇穎睿

2009年2月14日
牧師教友反對同性戀係無可口非,但我好懷疑意圖,係咪想令人覺得六成同性戀者係愛滋病人? 大多數人只會記得片面嘅詞句,「患AIDS的病人中其中佔60%是同性戀人士」好多人只會記到三樣嘢: 「AIDS」、「60%」、「同性戀」,至於次序,都應該唔會點記。咁樣,一班教友可能圍內傾吓傾吓,就會得出同性戀嘅人有60%係有 AIDS 嘅結論。呢個亦都係原文照錄嘅原因,免得道聽途說。再諗深一 D, 即係有四成愛滋病人係異性戀者,6:4實際上分別大唔大呢? 咁就真係見仁見智。

另外「避孕套的意外高達50-60%,是非常危險的」即係乜嘢? 係避孕套令身體受傷嘅意外? 係意外懷孕? 係意外感染性病? 咁,係咪唔用避孕套會無咁多意外? 如果要關聯到上一點,就可能想講「同性戀戴咗避孕套都無用,因為會有超過一半機會中招。」OK, 聽落真係好危險。但真相係不論同性戀或者異性戀,如果伴侶無出去同HIV帶菌者有體液接觸,無論戴唔戴避孕套,變成愛滋病患者嘅機會係零。即係話,只要唔偷食或者濫交,唔應該會有問題。亦即係,站在道德高地嘅人應該鬧濫交嘅人(即係有二三四姨太嗰 D),而唔係同性戀。

而「同性戀人士是AIDS高危一族。」我相信係以上兩點嘅結論。但如果以上兩點並唔成立,結論係咪都唔成立?

另,點解去遊行就係同性戀? 即係同你持反對意見就係同性戀? 咁我咪又無端端變咗同性戀? 定係剩係為同性戀祈禱?

以上總總,得出嘅結論係:「一派胡言」

No comments:

Popular Posts