Search This Blog

Tuesday, October 30, 2007

大陸化

廣東話懶音都未攪掂,走嚟攪普通話教中文。政府究竟諗緊乜? 再多幾年,香港會完全無晒特色,成功地由國際城市,變成中國其中一個城市。

Monday, October 29, 2007

Choice, the problem is choice.

"Choice is an illusion created between those with power and those without."

有選擇,究竟係咪好事? 做實業定做慨念?

Sunday, October 28, 2007

流年初結



【羊 辛苦得財】
辛苦得財... 我上司話我下年交稅會交得好金
發財第12位
今年吉星全無,自閉孤獨,事業財運頗弱,只對藝術工作者有利。
出生年份
1943、1955、1967、1979、1991、2003

性格 老闆人才
羊羊天性溫馴、注重感情、重信用、老實。做事踏實、內斂、有大將之風,不愛譁眾取寵,喜歡按部就班,實事求是。故此,是一個天生的老闆相。
可惜,羊羊性格頑固,不易接受別人意見,為人無變化,卻對玄學風水過分迷,故很難與人合作,即使勉強合夥,羊羊都要做大股東話事人。
羊羊如要做生意,最好以講求穩定、少變化的工業生產最為適合,玩潮流一定不是羊羊份兒。
一生成功運:☆☆☆☆(5☆爆燈!)
我上司話我請左人之後好 bossy, 但我工作嘅性質係要咁 bossy 嘛...
整體運 情緒所累
根據蘇民峰、麥玲玲同楊天命三位師傅所言,肖羊今年並非犯太歲,亦無相沖、相刑,本來運程較去年刑太歲好,事業平穩有進步。奈何今年肖羊並無桃花,而且一顆吉星也沒有,反而凶星卻一大堆,其中「華蓋」同「天哭」為孤獨之星,今年肖羊心情不開朗,自閉孤獨,事事往壞處想,因而影響工作情緒,所以事業運程麻麻,唯一有利的是從事藝術創作行業者,因「華蓋」乃藝術之星,有利創作。
而財運方面,三位師傅皆認為今年為辛苦得財年,一定要勤力才見成果,財運一般。而楊師傅更警告今年易破財。

宜寫Blog
今年吉星全無,心情孤獨,但有利創作,宜利用工餘時間多寫Blog或畫畫,或許能被人發掘出書。

忌煲韓劇
今年心情不佳,經常無故痛哭,切忌再晚晚煲煽情韓劇,令心情更差。

發財運
蘇民峰 工作量增
今年吉星全無,為辛苦個人力量得財年。不論何種命人,今年工作都較辛苦,少不免常感氣憤、諸事不順。尤其是寒命人更要把握上半年僅有的機會,下半年要退守。相反,熱命、平命人入秋後情況會漸漸好轉。肖羊事業運不順,主要受情緒影響,故宜多相約友好外遊散心,尤其是農曆三、六、九同十二月,寒命人宜往東、南方,熱命、平命人宜往西北方。
其實,肖羊今年事業運未算見底,太歲遙合,雖力量不大,但總算易有遠方而來的好消息或貴人扶助。財運方面,不論何種命人,今年工作量都大增,對收入不穩定的自僱人士如律師、經紀較為有利。
Microsoft 算唔算貴人? D 單多到接唔切,雙面刃,要小心 handle.
麥玲玲 無偏財運
肖羊今年心情欠佳,事業未見進步,但起碼好過去年。今年肖羊事業較為順境的有從事藝術創作人士,因「華蓋」特別利藝術家,包括從事藝術表演、設計或寫作有關工作,今年可展現個人潛能,思路清晰,獲上司賞識。亦由於思路清晰,可選擇今年進修或考試,易有理想表現。但今年宜將精神花在事業上,不要期望有任何偏財運。
年初成功地考到車牌都算考試啩? 偏財不嬲都無乜,但股票算偏財定正財?
楊天命 小心理財
肖羊今年全無吉星護持,話雖如此,亦未必代表凶多吉少,只要樂觀積極,今年事業為平穩發展的一年,無風無浪。肖羊今年宜守不宜攻,即使有新計劃,還是留待下年再作打算,最重要穩陣。另今年有「白虎」凶星,代表破財及橫生災劫,宜小心理財。
破財,即係係請咗個 personal trainer, 買咗部新 DC, video cam + housing, 同埋 plan 咗聖誕會去嘅旅行。如果由上年冬至起計,咪計埋部 Wii 囉。
人緣運 自我封閉
三位師傅一致認為,肖羊今年並非是非年,只是自己心情不佳,個人自閉,因而人際關係疏離。宜放開懷抱,或趁此年多到外國旅遊散心,甚至多進修、多參加社會活動以分散注意力。蘇師傅更提醒,留意農曆三、四同六月的是非月,可在正南是非位放置粉紅色物件及正東桃花位放一杯水,以催旺人緣。要記住,肖羊今年人緣運不算差,勿事事往壞處想。
太忙,無時間約人出嚟,係咪自我封閉?
健康運 病從口入
健康第7位
三位師傅都認為肖羊今年健康麻麻,但都比去年壯健。其中蘇師傅同楊師傅認為今年易有腸胃之疾,尤其是農曆三及九月,要小心飲食。另一方面,楊師傅同麥師傅又認為今年易有舟車之險,容易有意外,駕車人士要小心出入。
全部都未有發生,善哉善哉!
43年出生:再創高峰
今年為貴人加權力提升年。雖然已退休,但事業仍有進步空間,今時今日,64歲還是壯年,故宜多加把勁工作,將能再創高峰。
55年出生:人人進步
今年不論從商、自僱抑或打工仔事業都有進步。惟寒命人宜把握上半年;熱命、平命人則要把握下半年。
67年出生:寒命返學
今年為辛苦加思想投資得財年,寒命要以進修為重,裝備自己,而熱命、平命人宜以投資為主,大展拳腳。
79年出生:打工白做
28歲的你乃眾羊中工作最忙碌的一個,對從事收入不穩定工作的人士,收入可成正比;但上班一族則白忙一場。
真係正比得不得了!
91年出生:正西插竹
今年為貴人舒服得財年,還在求學的你今年考試運平平,要多加把勁,並可在今年正西文昌位,放4枝富貴竹助旺讀書運。
03年出生:特別嘉許
4歲的你可能只是考試或課外活動特別出色,甚至因幫助別人而受讚賞。

Saturday, October 27, 2007

回光返照

眼瞓時沖個涼,即刻精神返晒。但係如果唔係眼瞓而係疲累,效果並唔維持得好耐。

大忙人

雖然依家工作量同收入成咗正比,但係都唔駛忙成咁呀~ 請人解唔解決到問題?

Wednesday, October 24, 2007

無聊

一份 use case, 要有晒 functional spec 同 data spec, 聞所未聞!

再者,用入 form 嘅 concept 去衡量 EDI 嘅 document 份量,真係荒天下之大謬! back-end process 要 screenshot? 你無嘢呀?

Monday, October 22, 2007

Real Player

RMVB, 一個又愛又恨嘅格式,大部份大陸翻釋影片 (日劇、動畫), 都係用 RMVB 嚟儲。唯一致命傷,就係外國大部份都係用緊 avi 或 mpeg (mpeg1,2,4) 格式,出品嘅 PMP, 電子相框,都係唔識播 rmvb. 識用電腦嘅人或者都 OK.

但係,個 LCD mon 俾到最盡咪得嗰 21 寸,想一家人睇或者俾唔識電腦嘅家庭成員睇,又要另想辦法。又係時間同金錢嘅選擇,一係個做 file conversion, 一係買個 VGA-TV Adapter 再拖線由電腦駁去電視。 今日行去深水埗睇過,的確係有 PMP 可以播到 rmvb, 但係無 TV output, 做唔到想做嘅效果。同埋,唔知個 processor 有幾強,去得到幾多 bitrate 同邊個 resolution 亦成疑問。就算去到 Xbox (第一代嗰隻) 級數嘅 processor, 聽聞裝咗 Media Center 之後睇到 rmvb, 但個 file 嘅 resolution 去到咁上吓 (底過 640x480) 嗰陣,亦會出現窒吓窒吓嘅情況。

所以,無 rmvb 嘅支援,就算電腦商場好多 HDD Media Player, 想賣出去都唔係咁易。只可以等大陸/香港同胞醒覺,唔好再做 DVD-RMVB 呢 D 笑話出嚟。

P.S.: 其實,放得片出嚟都係想分享,諗深一層,行多一步,可以分享得更全面。

Numbers Do Not Add Up

杜指星期五收報 13522.02, 跌幅 2.642%. 如果恆指比杜指跌幅多一倍,即係要跌5.284%, 咁上星期四恆指收報 29465.05, 將會係跌 1500 點,咁學者所謂嘅 800 至 1000 點係點嚟?





Sunday, October 21, 2007

身痕

天氣開始乾燥,又係時候搽 Lotion.

決戰

考眼光時間: 今個禮拜嘅走勢,決定成個組合嘅分配。

Saturday, October 20, 2007

自有留人處

兩個月前左右,講到劉偉恆做埋最後一個節目離開商台。今日睇返,咦?! 佢去咗做導演喎! 希望佢會係一個出色嘅導演,拍出好戲俾廣大嘅觀眾。

Friday, October 19, 2007

不一樣的台徽

廿年前,係 87 股災,亞視個 Logo 亦由平變紅黃轉成立體三色,再變成今日嘅立體加平面紅色。

P.S.: 地鐵同九鐵合併成香港鐵路公司,咁兩間公司嘅舊 Logo 係咪又變成歷史? 咁家陣最好係咪儲定 D 紀念品、車票等第日炒?

孝子賢孫

由朝燒到晚,唔通金銀衣紙未燒夠,拜山拜到連祖墳加成個山頭都燒埋俾祖先?








Thursday, October 18, 2007

Wednesday, October 17, 2007

曾特首派糖

廿幾萬一個副局長,十幾萬一個政治助理。但特首又唔係普選產生,乜人都係你委任,咁邊個授權俾你做委任? 呢 D 唔係政治分贜係乜?

X M L

繼父類後另一傑作,xMail?!

是日不宜出門

直通車無晒,又買唔到 9:30 高鐵車飛,唔夠瞓又要响個客嘅 office 吽坐。唯有將時間等價交換,返到酒店先做嘢,但到想沖涼個花洒又怪怪哋。但一切都已經過去,希望在明天。

Tuesday, October 16, 2007

假人

如果做事口不對心,剩顧客套說話而唔講實際事情,就只有為人家帶嚟麻煩。

如果麻煩到你嘅老闆,長遠而言無乜出路,因為好多時機會得一次。除非,你真係幫你老闆賺到可以 cover 到你麻煩帶嚟嘅 cost.

Monday, October 15, 2007

鬼影

一隻白厭鬼加手震嘅效果

公德心

香港人自已無公德心,仲可以要求自由行 D 乜嘢呢?

動真格

進一步套現,將今年所買入嘅都賣晒,究竟會係啱定係錯?

Saturday, October 13, 2007

政治禁語

政治上有 D 唔掂得嘅事件,外國有納粹,日本有原爆或靖國神社,台灣有228事件,中國就有民革同六四。

隨便引用呢 D 事件做比喻,係政治自殺。曾特首,今次你真係上晒腦,有民主,根本就唔會有民革。亦唔好忘記,民主係需要有教育去支持。民革,根本就係農民盲目擁護獨裁者嘅結果,同民主根本係風馬牛不相及。

哈囉喂

行頭入鬼屋嘅一定唔會驚,因為工作人員嘅出現到你嘅經過有 reaction time, 反而你係一個 signal 俾工作人員去嚇你後面嘅人。

今晚去到最後鐘馗捉鬼都幾 ok, 唔係行第一個,氣氛亦好夠。

唔等

有 D 事,無可能等人齊去做。我決定聖誔去澳洲。
十月拎車牌
十一月要行使金牌路路通 + 請假 + 預訂相關活動
十二月拎埋個國際車牌

無嘢可以阻止到今次行動,實在太耐無放過假,一於用 20K 豪玩!

Thursday, October 11, 2007

如果

我需要一份更好待遇但自己唔開心嘅工嗎? 都有幾年未問過自己,應該兩年內都唔駛問住。呢條問題,如果注意用字:
1. 呢份工嘅待遇唔算差
2. 自己亦做得幾滿意

如果我今日辭職:
一個月後,我可能搵到份待遇更好嘅工
我可能可以做返我鐘意嘅 development
我可能會更加忙
工作環境可能好政治化

但係我失去嘅係一個合作咗五年嘅團隊
一個信任自己嘅上司
一個有得發揮嘅罔位
一個可以瞓到九點都可以叫做準時返到工嘅 office

第一條問題根本唔係一條 valid question. 如果條問題係,我應唔應該冒險出去再闖一番事業? 呢個就係非常值得思考。

蠢事

今日返廣州,出境嗰陣,明明有個 counter 無人排隊,我都走咗去 e 道排,完全唔掂!

Wednesday, October 10, 2007

Sonic

出現於 Smash Brothers:
http://www.smashbros.com/en_us/characters/sonic.html

Tuesday, October 9, 2007

東京鐵塔下

如果 gulugulu 變成 kerokero, 首歌會變成點?
http://www.youtube.com/watch?v=KcW-QIoSGjY

Monday, October 8, 2007

海下之旅

星期六去咗潛水,朝早試個 housing 之餘,亦無嘢睇,好多海膽,唔敢游埋去睇。下晝帶咗部 cam 落水,有多 D 珊瑚,都 ok. 拍咗一個鐘,唔係太熟點操作,唔識 zoom, 嘥料,唯有下次再嚟過。之前幾日,又係落過雨,水質又唔係咁好,香港潛水好失望,決定十二月去澳洲。

回程發現一件有趣嘅事,就係自己可以花近 90 蚊由西頁搭的士入黃石碼頭,但係就唔想搭 8 蚊嘅小巴由灣仔返屋企。依家諗返,其實係覺得唔抵。90 蚊可以惠及 4 個人多瞓半個鐘,即係 90 蚊買兩個鐘,何樂而不為。8 蚊搭小巴? No way! 8 蚊可以過海去尖沙咀囉~

海下之旅@20071006















Sunday, October 7, 2007

公平 vs. 自由

睇完星期二檔案講公平貿易,究竟世貿係咪廢嘅呢? 自由貿易理論上就係令所有 barrier 減至最底,咁大家都買到平嘢。但係點解歐美政府可以用唔同藉口嚟响農民補貼,變成不公平貿易嘅出現?

而所謂嘅公平貿易,反而係價格操控?! 究竟經濟嘅理論,係咪根本唔 apply 落現實度?

Thursday, October 4, 2007

蝴蝶效應 10

Butterfly Effect 總恬嚟講就係因為一個輕微嘅變化,而引致一個重大嘅改變。今次個重點,唔係個效應本身,而係想講一講超時工作 (即係 OT) 點樣改變香港人生活模式。

人事篇:
理論上,OT 可以代表兩件事:
  1. 多嘢做
  2. 低效率
我諗,無人會覺得自己係後者,咁多嘢做,又係咪多勞多得呢? 加薪、雙糧、年終花紅唔會無份喇啩? 真係無,咪搵過第二份,咁人事上會唔會好唔穩定? 中層管理人又有幾多時間去 train up 一個人? 公司長遠又可以點發展?

有說「鐵 衙門, 流水 官」這是管理問題,真正落手做嘢,人人週圍走,根本做唔到 D 乜,永遠低效率。

Cluster

Facebook 嘅唯一用處,係觀察各人嘅關係,會有一 D 意想不到嘅發現。包括你嘅中學同學係識得你嘅小學同學。

健康

唔好為公事而捱病,公司唔會養你一世,但身體會跟你一世。
縱有千萬財富、名成利就,都不及身體健康、生活富足來得實際。

Wednesday, October 3, 2007

小跌

今日成日出咗街,無時間睇市。到搭地鐵時,先見到話今日跌咗,但跌幅唔大,只係將噚日升嘅拖低返少少。

平保上個月放咗,靜待時機再入返,並維持月供。以逸代勞,將時間變成財富,無時間睇個市,咪買基金。

宏利開始想跌,但呢隻太穏陣,唔想攪佢。

總之今年已經達標,以不變應萬變,搵返我搵到嘅錢 (即係工作,嘻嘻)

無厘頭地 700

响一個無期望嘅地方毫無準備地將數字推上 700, 可惜我好快就要離開呢個地方。

Tuesday, October 2, 2007

大象又一傑作

我終於知點解永隆將證券同銀行嘅 portal 分開... 家陣想 check 個戶口 balance 都出事。

Monday, October 1, 2007

國歌

先不論國慶有乜好慶祝,今日成日都聽到「中華民族到了最危險的時候」,其實都幾大吉利是。或者,國家係响災難時成立,但今時今日仲用呢種歌詞,四個字:「不合時宜」。除非好似當年黃子華所講:
你地居安要思危,居危又要思危,咁安嚟做乜鬼嘢呀?喂,你居安就係唔想思危嘛,咁你居安就要思危,咁董建華就係話左俾各位聽,你哋安極有限啦老友!

再見皇后

繼皇后碼頭,皇后戲院又要拆,唔知皇后像廣場會唔會成為下一個目標?

好大戲功

二萬人耍太極為咗破紀錄賀國慶,烈日當空無遮無掩去晒足成朝,唔變人乾就奇。下次麻煩要所有主辦單為嘅負責人一起去做,仲要最後離開會場嗰隻。

6-4 定律

假設:
1. 鐘教授嘅調查係 well-sampled
2. 支持勞永樂嘅人亦會支持泛民
3. 今日投票

陳太已經得到六成嘅選票。

Popular Posts