Search This Blog

Thursday, October 11, 2007

如果

我需要一份更好待遇但自己唔開心嘅工嗎? 都有幾年未問過自己,應該兩年內都唔駛問住。呢條問題,如果注意用字:
1. 呢份工嘅待遇唔算差
2. 自己亦做得幾滿意

如果我今日辭職:
一個月後,我可能搵到份待遇更好嘅工
我可能可以做返我鐘意嘅 development
我可能會更加忙
工作環境可能好政治化

但係我失去嘅係一個合作咗五年嘅團隊
一個信任自己嘅上司
一個有得發揮嘅罔位
一個可以瞓到九點都可以叫做準時返到工嘅 office

第一條問題根本唔係一條 valid question. 如果條問題係,我應唔應該冒險出去再闖一番事業? 呢個就係非常值得思考。

No comments:

Popular Posts