Search This Blog

Thursday, August 24, 2017

國際大都會

一個城市嘅發展,唔係剩睇 GDP, 唔係睇你搵幾錢。香港作為要支撐住七百幾萬人嘅城市,本身嘅基建係好重要嘅一環。呢度嘅基建唔係講咩港珠澳大橋、高鐵呢啲對外嘅基建,係道路、交通、渠務、水電、通訊等等內部嘅基建。香港响呢方面係做得太出色,而要做得咁出色,係因為呢個唔單單係需要,而係一個必要。香港停頓一日,就已經無咗數以十億計嘅經濟損失 (而我唔知呢條數點計),所以呢一刻話落八號波,如果以30分鐘嘅車程再加30分鐘嘅準備,响一個鐘頭內,整個城市基本上運作正常,全球只此一家。

反觀澳門,2016年人均 GDP 比香港要高 50%, 啲錢洗咗去邊呢? 我唔止一次聽過澳門好似香港咁成日整路,但又唔係鋪電線整水管嗰啲,而係無端端掘爛條路再鋪返佢。最後,噚日一個風,水浸不再話下,斷水斷電,再加上人命傷亡,損失難以估計。然後,行政長官走去無事嘅地方視察,官員話按本子跟程序做事,然後,就沒有然後了。唔係人民選出嚟嘅人,唔使向人民負責,呢個係常識。台灣之前都停過電,高官識做就乖乖辭職,但關個高官事咩? 基本上唔關,但電網脆弱,欠規劃,最終就要算到高官頭上,呢個係對人民負責嘅自覺。

順帶一提,香港,同樣有個唔係人民選出嚟嘅政府,一個變咗橡皮圖章嘅立法會,同埋一個已經做緊政治審判嘅司法機構。已經過咗 Point of no return, 未來係點,澳門係前車可檻,做定心理準備吧!

孫中山講過:「政就是眾人之事,治就是管理,管理眾人之事,便是政治」實實在在咁解說民生同政治嘅關係。你討厭政治,那便放棄民生。唔好阻人搵食,咁就打死無怨。窮得只剩下錢,之後失去生命,呢啲叫有錢無命享。

No comments:

Popular Posts