Search This Blog

Friday, January 6, 2017

Collateral Beauty

噚晚同徒弟仔睇《最美麗的安排》,當初係因為睇過 Trailer, 以為係科幻戲,但睇睇吓,似係寫實戲情片,睇完最後諗多一層,幫套戲起名嘅人真係睇完套戲先意譯香港版嘅戲名。簡單嚟講,係戲中戲中戲,值得留意嘅係,究竟愛、時間、死亡究竟係演員定係一個化身,究竟佢哋嘅服務對象係咪男主角。到咗戲嘅尾聲,就出現咗一個爆喊位,帶女仔睇嘅請準備紙巾。

睇完戲之後,同徒弟仔一齊搵食,想食多次韓式炸雞,可惜有少少夜,韓國街嘅食肆都閂得差唔多。於是就問咗 Google 大神,又真係搵到另一條街有唔少韓國食肆。巡咗幾間,見到有一間有唔同口味嘅,同紐約嗰間格局差唔多,就走咗入去。

因為我同徒弟仔兩個都唔食得辣,於是第一件事就係問邊一款係辣嘅,出奇地 Marinated Sweet 係辣嘅,都真係一額汗。

等咗一陣,炸雞到


食咗一啖,辣嘅~ 叫咗個侍應過嚟,佢第一件事話佢哋啲雞唔辣... 响堅持話我哋食唔到之後,佢搵咗個 Manager 過嚟,佢就話佢哋嘅 Marinated Sweet Fried Chicken 係咁樣,以為聽錯,叫再佢講多次,一再確定後,唔係我哋叫嘅嘢食,換得...

跟住聽到鐘聲,原來咁侍應唔使係咁揮手㗎... 枱側邊有個鐘可以㩒...


炸雞再次登場,蜜糖醬汁,其實唔太識欣賞,但雞就好好食,可能醬汁影響口感,比起紐約嗰啲好似都係差少少,反正吃飽飽的,就回家了。

No comments:

Popular Posts