Search This Blog

Monday, October 10, 2016

北海道之旅 - 層雲峽

一早起身,Pack 好行李,去附近嘅 Aeon 睇吓食乜早餐好。但可能因為太早,Food Court 無乜舖頭 Ready. 最後占占揀咗 Mos Burger.


好快咁完成個早餐,就走去巴士站。好出奇地係 Local 巴士而唔係旅行巴士。由道北巴士營運,巴士站就响旭川火車站右手邊,時間表顯示9點15分有班車,行到去剛剛好巴士到站。

差不多兩個鐘嘅車程,終於到咗層雲峽,酒店離巴士站有段路,又大風又凍,衫夠厚但係塊面吹得好凍。

到咗酒店,未到 Check-in 時間,於是放低行李,抽出厚衫,帶埋相機,就出去影相


附近啲樹似乎都係未黃得晒


附近無景,只好上山,但遠看山頂,係雪... 我嚟係想睇紅葉,唔係睇雪㗎...


於是,一路搭䌫車,一路慢慢變雪景


上到去黑岳


雪,全部都係雪...


占占幫我影一幅


有雪嘅地方,當然要留名


沿住條山徑


去到吊車站,個行程本來係搭吊車再攻頂,但係占占病病哋,影張相就返返䌫車站


見有厚厚嘅雪,可以玩吓 Snow Angel, 不過效果唔太明顯。我玩完之後,有人又嚟到見到咁過癮又玩,我就走人了。


時間不早,去餐廳買嘢食,本來有個冬季限定嘅,但斨完錢之後,著咗紅燈... 賣晒了


嚟個黑岳大餐,有飯有麵有配菜,好大的一份,有少少過飽


食完嘢,風雪比剛剛大,都係要打道回府


落咗山,個景變成咁


一樣,有雪就有我個名,但占占加料,所以呢幅相我會命名做《占占的便便》


溫泉街週圍影,但天陰無乜好影


連個招牌都被披上一層薄雪


未想返酒店住,就去咗附近一個公園


個景還好


同占占响風雪下嚟張 Selfie


再入公園影幾幅相


返到酒店,未到 Check-in 時間,响 Lobby 坐咗陣,個天放晴喎...


Check-in 完,再 Book 第二朝返旭川,因為有少少攰,於是咗抖一陣先


Hea 之全景


4點幾左右,占占話去睇瀑布,於是就行咗大半個鐘,去睇流星同銀河瀑布


睇完瀑布,食返杯雪糕,巨峰提子味,唔錯


跟住睇到有條路上山睇,兩個瀑布合體,就行呀行,又行咗十幾分鐘去影幅相


嘩! 年紀對體力嘅消耗真係唔講得少,睇住占占一枝箭咁走咗去,我就要慢慢行,真係唔認老都唔得。

返到酒店,意想不到地有人幫我哋鋪緊牀鋪,我以為要自己鋪添。

放低攝影器材,就去食晚餐,自助餐嚟,好多嘢揀嚟食,每樣試少少,好滿足。


食完嘢,响 Lobby 行咗陣,有唔少紀念品賣


行完 Lobby, 返返房,抄返咗 GPS Log 同埋相落電腦,就完成一日。

No comments:

Popular Posts