Search This Blog

Monday, September 5, 2016

選戰2016 - 經歷篇

呢一屆選舉,參與度算最高,事緣我相信香港嘅劇本再行落去就係流血政變,難得有人講出另一個結局,想實現呢個結局,於是就去幫吓手。

對呢場選戰我只係 Contribute 咗4晚同8個鐘左右嘅時間落街去拉票。

第一晚,响鰂魚涌開完會,食少少嘢,就走去四眼個 Office 做熱血工場幫手,上到去,原來都有唔少人响度,幫手都要等一等。終於入到去,一張一張嘅 Label 紙,貼咗唔知幾多張,但唔使幾個鐘,就攪掂,然後就默默離開。

第二晚,响正街附近,個街站表係第一街同第二街交界,但呢兩條街跟本就無交界,搵吓搵吓,原來諗住走去電車路去創業睇睇,咁啱又見到個街站,咁啱四眼 (我諗我唔應該加個哥哥落去稱呼佢) 又响度。大家對熱狗們嘅印象都係打打鬧鬧,但其實,佢哋係好有禮貎,四眼重係超級客氣嗰隻。呢一晚有一位阿叔同一位嬸嬸過嚟傾計,另有一位哥仔埋嚟問獨立嘅嘢,初試啼聲,我諗我唔算答得太好,希望無失分。呢一區感覺就係一眾街坊,真心想為香港好。

第三晚,咁啱响中環開完會就見到有街站,四眼又响度,於是就順道去幫手,中途落過小雨,本來背囊係擺响街,但打怪車無耐就到,背囊就入車。中環派文宣,真係難好多,個個都放工趕住返屋企,好多都唔會接。最記得有位阿姐著得好斯咁講一句唔知乜嘢,諗咗一陣先意識到佢講走開,似乎真係好趕,但最攪笑係隔一陣我好似又見到佢上落條電梯幾次 (我記唔到樣,唔定係咪同一個人)。夜少少,又有位哥仔同我講話全民制憲係唔啱,香港人應該聽共產黨話云云,响我同佢傾嗰陣,有位熱狗又响幫手,睇得出呢位哥仔趕時間又有少少無耐,我都係接返個波送佢走。派得咁上下,有少少餓,就拎返個背囊去食少少嘢先,返到嚟已經話唔使再幫手,留响度聽節目就得。

第四晚,夜咗少少收工,只有銅鑼灣街站會做夜少少,於是食少少嘢就去幫手。又撞到四眼,但佢同途人影緊相,就直接問團隊嘅人有乜可以派。今次有個阿嬋嚟挑機,自己講完唔聽人講就自己走咗去,我唔會俾呢件事發生,就一路追住佢一路講我嘅睇法。又有一位哥仔接咗張文宣之後,响我面前撕開兩邊,乜咁樣有意義嘅咩? 最後本來10點半嘅街站,做到11點。

到咗選舉日,吃咗 Lunch 之後,就出去投票。好多人,第一次見到咁多人响票站。按照規舉,只投直選,對討厭功能組別嘅我嚟講,絕對唔會投。因為上年有經驗,放咗張直選票入票箱,就退張功能組別票,個選舉主任竟然叫我就咁放入票箱,你老闆呀! 上年明明可以打個印話張票 Unused, 你今年叫我放我票箱。今時今日,就係唔信你,到時俾你亂投咪死火! 幾經堅持,終於肯打印,要搵人做見証,好快就攪掂。

因為個禁止拉票區好大,唔知點搵街站,幸得強大嘅觀察力,見到遠處有個街站,就走過去問使唔使幫手。派文宣到差不多6點,就去食少少嘢再派多陣,之後團隊門原來話去石塘咀,但因為帶隊阿姐唔識路,就去咗堅尼地城。相對上環,氣氛熱鬧好多,走咗去一個十字路口,原來人太多,反而好難好有禮貌咁派嘢。跟住對面嘅民建聯團隊開大聲公,於是我哋就大嗌7號鄭錦滿去抗衡,而隔籬嘅王維基團隊就响度食花生,係好小學雞,但苦中作樂,無傷大雅,喉嚨就傷啲咁解。之後大聲公走咗,又無得玩。但過咗一陣,曾主席到場?! 無耐葉國謙到埋! 大嗌咗幾次又好似無乜意思,跟住黃之峰架宣傳車嚟到,呢個唔嗌唔得,佢重要駛入去禁止拉票區,這合法嗎? 剛剛街口紅燈,於是佢停幾耐,我哋就嗌幾耐。王維基團隊要散水,有人話佢支持7號喎! 都唔知點解好,最後同佢哋影咗張相。

响堅尼地城,似乎都有唔少熱普城支持者,好多街坊都話支持7號,感覺得幾 OK, 又有人買少少嘢嚟,但其實唔收得。到咗最後,走到去另一個街口,陳淑莊團隊同佢本人响度嗌咪,最後8秒鐘,大家一齊倒數。一切都結束,幫手收完嘢,就道別離開。唔經唔覺企咗7個幾鐘,鞠咗唔知幾多次躬,派咗唔知幾多張文宣,好彩天陰同埋有少少風,唔係真係難頂。返到屋企,條腰還好,但對腳唔係我嘅。

但一切都係從心出發,到今日知道輸咗,都係無悔。

P.S.: 其實重有一件黃色嘅運動衫係特登去買,但之後係著得返,我諗唔算乜嘢 Contribution.
P.P.S: 本來諗住一路做街站一路打電話拉票,但其實係做唔到,熱普成團隊輸咗,可能只係大家各方面都有少少嘢做得未夠,唯有下次做好啲,如果重有下次嘅話。
P.P.P.S: 熱狗,其實唔會亂咬人。By the way, 我唔係熱狗。

No comments:

Popular Posts