Search This Blog

Thursday, January 14, 2016

失而復得

話說上次返香港嗰陣,因為一啲事而 format 咗個 hard disk, 重寫咗少少嘢,自己 Scan 過,啲最珍貴嘅 ICQ 同 Email History 無晒,所以放埋咗一邊。

上個 Weekend, 拎咗去灣仔俾人 Scan, 前日打嚟話救得返,再三確定入面救得返,就決定俾錢救,話晒記憶無價嘛,噚晚拎咗去抄返啲 files 出嚟,今日攞得返。

呢啲紀錄相當珍貴,例如其中一個係呢位網上探險家係一個被 Random Add 嘅網友,佢又鐘意寫 program, 於是佢有問題,我得閒就答吓咁,但自從 ICQ 唔興之後,就已經無再聯絡。


呢排好多「我講嘅係廣東話,我寫嘅係正體字」嘅貼圖响 Facebook 上面出現,其實我嘅 Record 入面,打嘅字一路都係廣東話。當年係已經有香港常用字,但就無 Unicode, 為咗唔好打咗嘅字人哋睇唔到,所有口字部嘅廣東話字就加個 0 上去。

Anyway, 有興趣可以問我攞返份屬於自己嗰份,2003-2006 年都有,2003年前嗰啲又係因為一次意外無晒,2006年之後嘛,ICQ 都唔興 lu. 而今時今日啲 Whatsapp history, 我真係唔知點 Backup.

1 comment:

Anonymous said...

大哥,whatsapp history已經在雲上備份,再加電話microSD local copy,可以話係固若金湯…

Popular Posts