Search This Blog

Tuesday, January 12, 2016

建築在痛苦上的快樂

本來以為會唔記得,但剛好呢個禮拜去上堂,有少少時間,夠時間返公司一轉做少少嘢打吓牙骹,本來想去正街但牙骹打得太耐,無乜時間,於是返屋企睇毛記嘅分獎典禮。

因為無用開 Now, 亦唔想用手機睇,所以都係用電腦睇。用 Chrome 開個直播 Page, 要先裝 Silverlight, 但裝嗰陣,又話我已經裝咗,所以打安全牌,用 IE 開,得咗!

雖然過咗差不多廿分鐘,但只剛開場,重跳緊舞䁔緊個場。其實本身無追開 100毛/毛記嘅嘢,但對於每日都要以六點半左右新聞報導為功課嘅人嚟講,一個大 Show 就係一場考試。考試喎! 你會唔會出盡力去做?

以一場 Show 嚟講,表演嘅水準都合格,但諗真一層,呢場 Show 嘅主打唔係賣水準,賣嘅係努力嘅過程,賣嘅係身份嘅認同,賣嘅係花生娛樂。的確,努力但無回報嘅人比比佳是,亦被講普通話嘅人踩得一文不值,公仔箱嘅娛樂鬧多過讚而叫不上娛樂。難得有一場賣呢啲嘢嘅 Show, 飛當然會秒殺,K房爆滿亦見怪不怪,但連 Now 都話要嚴陣以待試 Server, 就真係出奇。


Anyway, 用電腦睇有個副作用,就係可以 Cap 圖,所以無意中洗咗版,因為無追開,好多歌都係第一次聽,當然聽嘅唔係旋律,而係歌詞,原來都幾到肉。

表演嘅、做觀眾嘅,都不乏上兩代嘅人,有李怡先生、有小鳯姐、有鵬哥、亦有俞琤,李怡先生只係低調地做觀眾,小鳯姐同鵬哥受歡迎嘅程度,不比當今任何一個年青偶像低,唯一困惑嘅俞琤,點諗都諗唔到佢出場嘅作用。重有何國榮,由佢去 Rap 《香港地》,Rap 得出香港地嘅味道出晒嚟,用嚟做結尾係畫龍點睛。By the way, Dickson 好慘... 又俾人一巴車埋去...

至於今次嘅大贏家,就非 Shell 莫屬,由兩個月開始就開始「#多謝Shell」 呢個 Hashtag, 而個 Show 一開始由頭到尾亦都不停地提,重要無人覺得反感,無人介意。而事實上,所有廣告,大家都照單全收。

其實呢場 Show 都可以叫做全球華人直播,英國法國可能無乜特別,但馬爾代夫都有,勁!


笑過感動過,大家準備好迎戰了嗎? 網絡廿三條過咗,下年無得睇㗎喇!

No comments:

Popular Posts