Search This Blog

Friday, July 10, 2015

The Interview 3

今日唔係講個 Candidate, 係講個 Recruiter. 話說今日做完個 Phone Interview 之後 Send 咗個 Feedback 俾上司,點知上司話佢已經 In 過同埋同個 Recruiter 講咗唔得. 原來個 Recruiter 無跟到正常程序,叫個 HR 去直接同我 Schedule 個 Interview. 而個 HR 又唔知我上司嘅 Feedback, 就 Pass 咗俾我。咁唔好彩地我又 Feedback (當然係負面嗰隻)返俾上司,成件事就穿咗煲。

呢個 Recruiter 係一個好進取同好有計,就係佢介紹我入呢間公司嘅 Recruiter 嚟。當年(其實只係上年嘅事)佢有辦法令到我上司 Skip 咗個 Phone Interview, 我就直接上 Office 見工。不過今次呢,真係有少少出事。

破格同犯規,係結果論嘅描述,做呢件事其實係一場賭博,或者個 Recruiter 覺得我上司唔可以响 Technical 層面睇嘢,所以响我身上博一博。可惜嘅係我上司個 Technical 底唔差,講唔明佢嘅話,落到嚟我呢度俾我問得深入少少,就會出事。

希望個 Recruiter 好運,話晒都叫對我有恩。不過學到嘢,如果要破格或者犯規:
  1. 要知道一間公司嘅內部嘅溝通問題
  2. 要知道一間公司嘅內部嘅人事架構同人名
  3. 手頭上要有十足把握
  4. 鼓起勇氣去執行

No comments:

Popular Posts