Search This Blog

Sunday, June 28, 2015

Pride London

今年做咗好多應該上年做嘅嘢, 話說上年計錯數,攪到睇唔到倫敦嘅 Pride Parade. 今年差少少唔記得,之前突然醒起,就 Mark 低咗個日子,遲免任何嘅旅行或者活動之類,不過反正對手未好返晒,最後都無意外。

唯一嘅意外係 Pride Parade 之前一日,美國最高法院宣佈同性婚姻為基本人權,因而令同性婚姻合法化。Facebook 亦出現咗 Profile 相嘅彩虹 Filter, 咁就當然要贈吓慶,加咗入去個頭像相度。

十二點三先出門,比劇本遲叿少少,但到咗遊行路線都唔算太多人,都可以搵到欄桿位睇。但咗差不多成個鐘,大隊終於出現,打頭陣嘅係各國嘅代表


氣氛亦不俗


有唔少團體嘅代表,包括政黨、宗教、體育、政府、公共事業、私人公司嘅都有


奇裝異服亦都唔少得


High five 亦都 High 到手軟


原本話四點半完,最後五點幾先完


完咗之後,因為响唐人街附近,就順便去剪個頭先返屋企。

No comments:

Popular Posts