Search This Blog

Saturday, May 30, 2015

隨意之旅 - 溫莎堡

本來趁 Weekend, 想去一去 Oxford 或者 Cambridge 其中一個大學城。但突然諗起可以近近地去睇吓溫莎堡,星期五晚就決定變卦,走去行一轉。

星期六唔知乜事好早就起咗身,响屋企𠴬咗陣之後,就比原定計劃早一個鐘出門口。响車站買飛嘅嗰陣,發現張車飛有少少唔同,但係背後嘅磁帶位置係一樣,入到閘就 OK 了。


路線比想預期簡單,只係去 Ealing Broadway 轉去 Oxford 嘅火車,去到 Slough 就有專線火車直接到溫莎堡,都只係一個鐘頭內嘅事。

一落車基本上就係一個 Shopping Area, 商店臨立,有一個慶賀英女皇登基 60 週年嘅雕塑。


時間尚中,去咗附近嘅公園行咗轉,毗鄰泰晤氏河,環境清幽,風景幽美,陣陣微風,係出走嘅好地方。


行到有少少攰,去咗牡丹樓買杯冰凍檸水,順便抖一抖


牡丹樓出面就係溫莎堡,不過時間尚早,未到御林軍交更嘅時間,於是就走咗去附近嘅商店街走一轉。


時間差不多了,城堡外圍有一排凳,唔使企住等。


奏樂聲響起,嚟接更嘅御林軍步操過嚟,走入城堡。大概十五分鐘後,城堡入面嘅御林軍又步操返軍營。


交更嘛,少不免都要塞車


食過午餐,就排隊入溫莎堡,不過一排就差不多成個鐘,原來有另一條隊係俾訂咗入場卷嘅人。入咗城堡之後,拎咗 Audio Guide 之後,先係參加個導賞團,再慢慢參觀影相。

城堡响羅馬時代係木造,直至 12 世紀,先開始用石嚟重建,見到呢座圓圓哋嘅塔,就係第一個開始重建嘅地方。


溫莎堡曾經係一座碉堡,所以有唔少防禦式嘅設計。


御所,英女皇渡假就係住响度。走入御所之前,可以睇一睇瑪麗皇后嘅玩具廳,不過如果對玩具模型無興趣嘅話,係可以唔使入去,因為都要排成半個鐘。而御所入面,擺出嚟嘅金飾銀器同刀劍盔甲都好靚,可惜唔俾影相。


參觀完御所之後,可以睇响外面,有炮台之外,山景不俗,好彩嘅話,重可以見到御林軍出現。



跟住就落山去下區睇 St George's Chapel, 係禮拜堂,亦擺放咗唔同皇室成員嘅靈柩。


Chapel 對出,係其中一個御林軍當值嘅地方


下區全景


响下區影咗一輸 Slit Scan 之後,都已經四點幾,原來諗住玩半日嘅地方,咁就玩咗成日。

No comments:

Popular Posts