Search This Blog

Friday, March 20, 2015

歐遊四國之旅 - 城堡與舊城

之一晚見到連儂牆被破壞後,想去為件作品復修,經過二戰紀念像,影過相之後


突然間有一隊軍隊經過,何其壯觀


再經過一河邊,不少人响度餵鵝


行過少少,有個幾攪笑嘅噴泉,不過手工一啲都唔講得笑


其實除咗復修作品,都想睇吓其他人响 Memo 紙上寫咗啲乜


又係 Lunch time, 又係麥記,原來呢度嘅麥記嘅餐,除咗有朱古力蛋糕之後,個沙律重有三粒車厘茄,其他地方得兩粒㗎咋!


食飽之後,沿住噚晚條路行上 Prague Castle, 原來 Prague Castle 曾經係抗爭嘅地方


最後一段斜路,有啲攤檔响度,不過呢前面係牆,後面係無嘢嘅山,究竟佢每日點入去嘅呢?


終於到咗


個大教堂,好似夜景好睇啲


唔知點解,大教堂經常會成為景點,其實好蝦人睇,一係要知道間教堂嘅歷史,一係就要由藝術角度入手,即係啲牆外浮雕、建築風格、同玻璃彩繪咁。


呢度啲教堂好得意,數目多之餘,教堂重有 Concert 聽


行過少少,响 Toy Museum 對出,有個私處閃閃令嘅銅像,女仕們都模住嚟影相,話會帶嚟幸運咁話。


對面原來有貝多芬同莫札特嘅手稿,有啲興趣,不過今日時間太趕,睇嚟都係無緣。


走出城堡,又係山景


落返地上面,有檔賣零食嘅小店,見幾過癮,就買咗串薯片試吓,味道還好,如果無咁䶢嘅話...


走到地鐵站附近,原來有間博物館,但想响天黑之前行一行入舊城區影相,決定影完相再過嚟。

唔知係咪博物館嘅關係,地鐵站入面嘅擺設有少少博物館展品嘅 Feel


入到舊城區,啲建築物嘅外牆都幾多嘢睇吓,手工唔差


不過呢啲得個頭嘅雕刻,俾我住响對面睇到嘅話,都幾得人驚吓


行得差唔多,再去舊城中心個 Christmas Market 睇吓


似乎都係夜晚好睇啲


又有 Concert, 其實好想聽,不過博物館會閂門,似乎又係要下次再嚟先可以聽


本來以為入面啲展品啱睇,但係其實好多都係宗教向嘅展品,有少少失望,而且地方唔大,好快就可以行完,不過我就夾硬行咗一個鐘。


行完博物館,去返連儂牆付近搵食,之前食過炆豬肉,今次試吓焗鴨,還可以,始終唔識欣賞。


要返房了,搭最後一程嘅電車,原來都幾多塗鴉。塗鴉,彷彿就好似係布拉格嘅特色。

No comments:

Popular Posts