Search This Blog

Thursday, January 29, 2015

歐遊四國之旅 - 平安日與夜

因為之前一晚酒店話啲舖頭會好早閂門,於是就去超級市場買嘢食,免得遊覧完入夜之後乜都買唔到。估唔到,慕尼黑嘅超級市場會有日清杯麵 (欠相 -_-),於是買咗兩個以備不時之需 (其實已經帶咗兩個)。

買齊嘢,就出發去市中心,先去買張有較72小時嘅車飛,跟住迷失咗响個同地鐵站相連嘅地下商場,攪咗一輪,攪到要去嘅 Karls Gate. 其實只係一道城門,無乜特別,於是就去Sendlinger Tor. 去到 Sendlinger Tor, 又係另一道城門。於是,又好到此一遊咁影咗幾張相就走人。


搭地鐵去 Marienplatz, 不過就去咗一個頗為遠嘅出口,但錯有錯著地係一塊廣闊嘅早地,幾啱用嚟影 Street View


行過少少,去到 Marienplaz, 呢度包咗幾個景點,新/舊大會堂、聖母像、而且係一個 Christmas Market, 所以都幾熱鬧吓。


去到嘅時間係12點,新大會堂嘅鐘樓有歌仔聽,公仔亦都隨之而起舞


跟住响新大會堂嘅一個露台,突然奏起《平安夜》,跟住响台下嘅人就唱起歌嚟,感覺好舒服


聽完歌,經過一間小店,好多牛角包,重有好多款揀,於是就買咗個嚟食。


搭電車去另一個廣場,除咗個雕像之外,無乜特別好睇,影完相就下一站


搭完電車都要行一陣先到嘅和平天使,底層以雅典衛城建築設計。


名字雖然係叫和平天使,但係其實係勝利女神奈姬,以 Paeonius 嘅作品為藍本。


下一個地點係 Walking Man, 要先坐巴士去 Odeonsplatz 轉地鐵, 但見好似幾啱影相,就駐足一會兒,不過,天就嚟黑,不直久留。响呢度差少少唔見咗支 Stylus, 好彩搵得返。


搭地鐵一出地鐵站,根據 Murphy's Law, 要去嘅地方,永遠响另一個出口。於是又再入地鐵嘅隧道過馬路,行咗無耐,就見到隻友誼之手


Walking Man 唔係話非常特別,以到此一遊嘅心態嚟影相就可以了


向今日嘅最後一站出發,途中經過仿凱旋門建築物同埋慕尼黑大學


再穿過內街,終於到咗,但係天氣太暗,唔太影到相添


行咗好多地方,搭巴士返酒店,抖一陣就出街搵食。因為平安夜嘅關係,大部份吃肆都閂晒,可以揀嘅就只有中國菜、東南亞菜、同快餐店。好彩附近嘅火車站入面有 Burger King, 今晚有著落了。

因為病緊,好早就瞓咗,响睡夢中過平安夜。

No comments:

Popular Posts