Search This Blog

Monday, January 26, 2015

相聚唐人街

有一日無聊响 Facebook 度搵有無香港人响倫敦嘅 Group, 咁啱又真係有,咁橋又有個聚會,於是就 Join 咗。

今日一早起身洗好衫,就出門口。因為星期日嘅關係,有啲地鐵嘅路線會維修,有日似乎要行去一個遠少少嘅站去唐人街。唔知點解 Google 又好,CityMapper 又好,都會點我去 Leicester Square, 但明明早一個站嘅 Piccadilly Circus 個距離差唔多,為咗慳少少時間,就早一個站落車。

去到餐館,原來已經有唔少人到咗,各人都有唔同背景,有畢業就留响度十幾年嘅、有嚟 Working Holiday 嘅、有公司派過嚟做嘢嘅、亦有過嚟讀書嘅。Anyway, 打個招呼,大家就已經傾到計,好耐未試過講嘢唔使由英文轉中文嘅過程。

响呢度,有部份餐館都係附設卡拉 OK 系統,不過大家都係決定醫好個肚,先至再唱。今日無特別準備歌單,只係刻意點咗手呢排興嘅《傻女》,同埋《Shall We Talk》,其他都係搵搵吓咁,驚喜少少嘅有《有心人》嘅演唱會版,香港唔太覺有,本來想點埋《浮誇》,但係諗起都幾難唱,都係放棄。

差不多尾聲嘅時候,小朋友們都點咗啲歌,至於演繹方法嘛,《傻女》已經係差太遠,屬於比較有震撼性少少嘅聲音,啱做鬧鐘...


曲終人亦散,埋單計數,只係14磅,真係抵過香港。之後,大家影咗幾張相之後,就各自回家了。

上到地鐵,決定唔靠 App, 試吓自己嘅方法轉車,又俾我試得到。亦好彩咁啱轉車嗰陣唔使等車,架車就已經到,响相對短嘅時間內就返到屋企,仲係用到近屋企嘅車站添!

今日嘅開心,係歸於識到新朋友、唱到歌、戰勝 Google 加埋好運。

No comments:

Popular Posts