Search This Blog

Sunday, November 30, 2014

飲水 思源

一位警察朋友說
記得中學三年級時。。搬去 170度無敵大海景的全新甲級學校。。有標準的籃球場。。
那時我是一名波牛。。一日飲幾公升水。。但是新學校仍未安裝過濾水飲水器。。所以要去小食部買。。佔用我一大部份零用錢。。亦絶不環保 !
因此我每次有機會同老師交談時都會提及飲水器事宜。。我真係好煩。。抱住和平與愛去爭取。。記憶中。。大概中四開學後我就輕鬆的上學去而不用帶沉重的水樽。。
改變是需要時間的。。更何況大改 !
學校不是服務我一人。。更何況政府 !!
呢個比喻好唔好我唔去評論,但如果要用返呢個比喻嘅話,依家係教務處咨詢完大部份學生意見,話俾校長聽唔使飲水機,於是校長就決定學校唔裝飲水機,走去整咗部汽水機返嚟,跟住老師叫你去繼續去小食部買水飲住先。

返嚟現實,學校嘅行政受到物理上同資源上嘅限制。裝飲水機,要裝幾多部、裝响邊、要幾錢、招標、同教育局攞錢、幾時裝,要一年半載唔出奇,但最緊要係學校肯做。

選舉係唔係都要做,唔會使多咗錢,立法嘅細節、籌備工作等又有成年幾去做。欠嘅就只係要政府講句 Yes, 完全零成本,場運動即散。

是的,政府不是為一人服務,但唔通係為黨服務? 到最後,權力應該係由人民度嚟,定係由黨度嚟?

又係,睇唔睇到呢篇文,聽到幾多入耳,隨緣。

No comments:

Popular Posts