Search This Blog

Friday, November 28, 2014

真係要我答?

友人問
這邊廂投訴警察整損你,令你有傷痕,要生要死乜乜乜...嗰邊廂又要警察去捉向你拎雞蛋反對你的暴徒。

口口聲聲說看不明你不喜歡的法庭禁令的同時,又要洋鬼子律師向對你不利的人追究法律責任...

究竟是我太蠢不慬這些玩弄法冶為自己謀福利的招數,還是這些根本不是為這個社會可以接受的思考模式?
有時見到啲 Status 我唔知點答好,就例如噚日見到有藍絲 Page, 將女警同梁同學擺埋一齊,跟住寫著
網民傳來一張相,標題是《天與地》
大家有獨立思考能力,明辨醜惡和美麗的能力
當然,梁同學嗰張相係一張殘相。所謂「明辨醜惡和美麗的能力」,簡單嚟講即係以貌取人,或者你可能有,但獨立思考能力,Like 嘅人一定無囉,因為佢哋無諗過建制派同當權者入面,無邊個可以稱之為美麗,而個美麗嘅女警,就係為緊呢啲醜惡嘅人服務,咁究竟個女警係美麗定醜惡呢?

獨立思考,需要知識,無知識、無事實做基礎嘅獨立思考,係幻想。就例如好多人成日幻想佔領運動有外國勢力咁。

知識嘅嘢,自己搵又得,睇人哋分享嘅文章又得,就响今日,我就學識咗 Weapon Effect, 去解釋前警線警員嘅行為。如果你係藍絲嘅一員,我想問呢60日你學過啲乜嘢?

但既然朋友有問題,我好樂意答:
  1. 要投訴警察,係咪就代表唔可以要求警察做事? 警察係授薪,佢要做事係理所當然。如果因為唔喜歡一個人就唔做事,呢個係乜嘢員工? 更何況係警察!

    呢條問題就好似有啲人話你犯法在先,所以就抵俾警察打咁。但對唔住,真係犯法在先,一樣會俾法律保障,就算法庭作出裁決被判定有罪,都唔代表你唔受法律保障。警察唔係就係執行法律嘅人咩? 問題中嘅矛盾,可以衍生出一個更大嘅矛盾,咁其實條問題係咪已經問錯咗呢?

    當然,入到監獄之後係咪有另一啲潛規則,我未入過去,答你唔到了。
  2. 如果我响度寫 IT 嘢,我就算用廣東話寫完,任憑我點寫,都好難會令一般人明得晒當中想講嘅事。更何況係法律文件,法律嘅嘢,普通人識條鐵咩! 唔係就唔使搵律師,個個走去自辯啦!
  3. 如果你知乜嘢係法治,就知呢條問題並唔成立。你可以玩弄法律,可以玩弄政治,但法治唔係法律加政治,只係一個慨念,可以歪曲,無得玩弄。問題唔成立,唔想猜度意思,所以等你攪清楚條問題先再答啦吓。

答就答完,聽得幾多入耳就隨緣。

P.S.: 唔知點解好多人以為我寫嘢嗰陣係燥底,但其實寫嘢嘅時候係最平靜嘅時候,燥底嘅時候,永遠表達唔到想講嘅嘢。

No comments:

Popular Posts