Search This Blog

Sunday, September 28, 2014

抗命

旅行本來係寫遊記,但遊記幾時都可以寫,有啲嘢係有時間性,要依家寫。

呢幾日見到學生嘅行動、警察嘅行動、市民嘅行動。我覺得,香港嘅未來係有希望,有希望係因為終於有一場似樣嘅公民運動,而呢場運動係由學生發起。廿幾年前,南韓嘅學生運動比今時今日更激進,依家佢哋就掌造住社會,造就今時今日嘅南韓。所以,大學時代係對個人十分重要嘅階段。

只可惜我呢一代嘅大學,只係一個搵錢嘅時候,大家都只係諗住賺錢退休,所以原諒我呢一代無付出過任何實質嘅事,只係和平唱K散水。當發現唔對路嘅時候,大家已經有家庭,已經唔可以再向前衝。呢幾年,眼見自己交嘅稅只係俾個咁嘅政府,我諗到嘅唯一辦法,就係離開,幸好我只係一個人飽全家飽。

呢幾日見到嘅事,今日嘅我參與唔到係好可惜,希望到最後唔會都係和平唱K階段性勝利散場。

可愛嘅朋友們、同事們、香港人們,努力呀!

P.S.: 好多謝有啲警察嘅朋友無 Unfriend 我,要求唔多,希望你哋鬆手少少。都攪咗幾日,大家都攰,鬆手啲,上司唔覺,感謝!

No comments:

Popular Posts