Search This Blog

Wednesday, August 20, 2014

百萬雄師

噚日差不多放工嗰陣,有個公司全體大會,不過距離太遠,完全聽唔到佢哋講乜。不過會後,大家就去咗附近嘅酒吧飲嘢傾計食飯,公司埋單。

今日下晝,又因為慶祝有一百萬個客而開 Pizza 午宴,咁多個 Pizza 盒,其實都幾壯觀吓。


不過今日就真係忙到傻咗,好多會要開,寫寫吓份 Doc, 又開吓會,開完會,又要寫 Doc. 第一次感覺完全無 Mood, 於是就去咗搵嘢食,好彩公司唔缺糖,整咗幾粒朱古力嚟食,無乜效,食多個蘋果,好似好啲,跟住又要開會了。開完會,又寫好份 Doc, 即刻閃人。

本來個天係落緊雨,但走嗰陣無雨,睇嚟個天好鐘意我。


因為噚晚同今日下晝都食得唔係幾健康,所以今晚決定去跳舞,坐地鐵嗰陣,見到好靚嘅夕陽


唔... 對於我呢個記憶力有限嘅人嚟講,似乎個街舞課唔係咁啱我,可能唔再去得咁密了,等搬好屋再諗。

差啲唔記得講,似乎今個禮拜可以簽租約,好快可以有個自己嘅地方了,希望可以順利。

No comments:

Popular Posts