Search This Blog

Thursday, June 26, 2014

荷比之旅 - 鹿特丹

根據噚晚嘅計畫,今日大概係十點起身,十一點去一去火車站,十二點再返到嚟,一點食完飯,兩點再執埋最後嘅嘢,三點出發搭三點半嘅火車。

一切按計劃進行,重可以加插安排機票,覆少少 Email 咁,機本上十二點返到嚟,就收到 Email 話新工嘅 Contract 終於寄出,終於唔使再諗呢件事。是日午餐係噚日响超級市場買嘅即食楊州炒飯,味道還可以。



執完嘢時間尚早,於是就早咗少少出發,沿途經過農場,見窗口算乾淨,影咗幾幅相


火車唔係開得太快,最快都唔過 140km/h, 不過車程唔長,唔使一個鐘就到


到咗之後,發覺有少少出事,就係無任何英文指示,其實係可以靠估嘅,不過到最後都係搵咗 Google 大神去 Confirm.

出到去,想買電車嘅車飛,Information 話可以上車買。第一次上錯車,要搭返回頭車。買飛嘅時候,只係有一個鐘頭嘅飛,無全日車飛賣,要買嘅話,要去地鐵站買,算,反正一陣出嚟會再經過地鐵站。


响草地上面鋪路軌,都幾奇趣


到站,要由3號行到去83號,不過只係5分鐘啫


放低行李,問咗個 Host 少少嘢,就再度出發去 Cube House. 因為唔係大城市,所以好多舖頭好早就會收,於是去咗市中心嘅超級市場補給咗先。


本來唔想食快餐,但係似乎附近就只有中國菜同連鎖快餐,一係就要行到好遠。但係肚實在太餓,於是就嚟個我的最愛。


食完嘢,有氣有力,行過嚟


附近嘅舊碼頭


遇到一個本地人,介紹咗草呢回事,的確,嚟到荷蘭之後,聞到好多燒草嘅味,令我諗起响大學住宿舍嗰陣,成日聞到嘅味,不過當時搵唔到邊個食,到依家仲係個迷。


人拍

自拍

最後一拍


因為之前張係一個鐘頭嘅飛,所以都應該已經 Expire 咗,想買張兩日嘅飛,點知係得一半係英文,好彩有職員响車站度,可以問佢點買。

走過入去地鐵,但係似乎班次好疏,都係搭返電車

等車嗰陣,見到其實附近啲建築都幾得意

呢度電車車身同香港一樣,有廣告

但係就同香港唔同,個電車站大到好似輕鐵站咁

未返房之前,順便响附近行吓

點解雞脾餐同半隻雞餐嘅價錢可以一樣?

黃昏

房其實 OK, 但係間屋就真係麻麻。順便問咗句,原來呢度啲洗手間同沖涼房係興分開,洗手間仲係通常樓下,睡房响樓上,都真係唔係太慣。


一隻叫 Eddie 嘅貓


就咁過咗稍為普通嘅一日。

No comments:

Popular Posts