Search This Blog

Wednesday, June 25, 2014

荷比之旅 - 梵高

噚晚唔係瞓得太好,但都叫做 Recover 咗,10點幾先離開張床,攪攪吓要12點先出門。本來想買咗車飛先,但係見好多人排隊,都係返嚟先攪。

雖然11點先响住宿度食咗個早餐,但係為咗應付去博物館嘅考驗,決定再食多個簡餐。行行吓,見到有間做 Burger 嘅小店,有 Irish Beef, Angus Beef 咁,決定買個 Chicken Burger 試吓,都係麻麻地啫。


食完嘢,去電車站,見到 KFC, 係全名串晒出嚟,我諗無乜邊度可以見到呢個牌。


噚日經過 Royal Palace, 想好好哋咁影幅相,但係前面又有 Event 攪緊加埋背光,唔係好影到,今日好好多。


吸引到我嘅地方,其實就係上面嘅銅像,好有希臘神話 Feel


搭車到咗,好多人排隊,乜咁多人對梵高有興趣?!


入面唔俾影相,撇除畫風呢啲好似我嘅外行人嚟講,我只係欣賞到佢點樣可以用粗筆去畫好似人面咁仔細嘅地方,重要係無違和感。一行就行咗個幾鐘,比想像時間短,不過都已經好攰。

影唔到畫,就影吓啲金句


我可以對梵高講,呢兩個月,都真係去咗好多博物館,合格嗎?


無聊之作


回程途中,見到有人响街度一個人打網球,見幾得意,影底佢先


返到車站,買落鹿特丹嘅車飛,再買去巴黎嘅車飛。點知張鹿特丹嘅飛唔係快車飛,要再補錢嘅,但自動售賣機又剩係可以攪今日嘅飛,睇嚟聽日食午飯前要嚟一轉先。 攪掂晒,又搵食,見到有早餐食,就嗌咗個 Dutch Breakfast. 本來都係多士還多士,芝士還芝士,火腿還火腿咁食,但食落唔係太對跟,多士就已經食晒無得救,但係蛋、芝士同火腿重健在,於是試吓唔同 Combination. 火腿加芝士又太咸,但火腿蛋加芝士就掂晒,可惜已經食晒。


食完返歸,原來搭咗咁多次船,都未同佢影過相

內籠

船前同船後係一樣


睇吓今晚可唔可以睇星,決定响碼頭附近嘅海濱長廊搵地方影

遙望中央車站


原來呢度有個花園


有人釣金,好似有魚上釣添

好大條魚,好尖嘅牙

海濱長廊全景


海濱長廊民居嘅前園同後園


再去超級市場買少少嘢食,準備聽日嘅行程。返到房,執嘢,寫嘢,Upload 相,咦! 攪攪吓都差唔多12點,出去睇吓睇唔睇到星先。

帶晒腳架相機咁,點知街燈好光之餘,重好多雲,今晚似乎唔係睇星嘅日子,影咗一兩張相就返房休息。

No comments:

Popular Posts