Search This Blog

Monday, July 23, 2007

賺錢論

有說,賺返嚟嘅錢無洗到,就唔係你嘅錢。所以,賺錢嘅意義就係洗,問題係幾時洗。

有人餐搵餐食餐餐清,有人冤枉嚟瘟疫去,有人帶埋 D 錢落棺材。香港人,好多洗錢嘅諺語。

為金錢工作,並唔係出路,即係要識錢搵錢,要金錢為你工作,達到所謂嘅財務自由。當中嘅法則,其中一個就係用時間,所以後生仔無負擔時應該儲錢,而唔係洗錢。因為結咗婚、生埋仔、有中年危機嘅時候,根本唔會有機會儲錢,賺錢能力亦會停留甚至倒退。結婚、供書教學、日常病痛等等,都要洗大錢,仲要擔心幾時俾人炒,炒咗之後要幾耐先搵到工作。返轉頭,後生賺夠錢 (即係個本 + 之後嘅息可以足夠退休用),可以有兩條路,一係賺錢玩,二係賺錢提前退休時間、或者完成個人不同目標。

另一個法則係選擇投資資產,資產係為你帶嚟收入嘅嘢,良好嘅股票、基金等,詳情請在 google 搜尋 value investment. 當然,不斷買出買入亦不見得會帶來長久嘅盈利,良好嘅資產係買入之後可以長 keep, 好似供保險咁到退休先拎返為佳 (結婚洗費請另外儲錢,每月儲少 D 入退休資產都唔好拎錢出嚟)。健康亦係其中嘅資產,個身體 keep 得好 D, 到老嗰陣醫藥費亦會少 D. 日常運動、做 gym 甚至搵教練係唔少得,何況,簡單如早睡早起亦不見得要洗錢。

Andre Kostolany 响「一個投機者的告白」提到:
百萬富翁是指不依賴任何人,以自己的資本,就能滿足自我需求的人。百萬富翁不用工作,既不用在上司面前,也無須對客戶卑躬屈膝。這樣生活的人是真正的百萬富翁。
希望朋友們都可以達到自由財務,成為百萬富翁。

No comments:

Popular Posts