Search This Blog

Tuesday, June 24, 2014

荷比之旅 - 迷失阿姆斯特丹

噚日攪到3點幾差不多天光先瞓,今朝起身嗰陣係9點,賴吓床梳洗吓又攪到10點幾先食早餐。今日本來打算去 Rijksmuseum 同 Heineken Experience. 但係噚日個 Host 話可以試吓 Doner Kebab、去 Winkel 食蘋果批、同埋食荷蘭嘅薯條,於是朝早就決定嚟一次即興嘅行程,大概就係唔用 Google Map, 求其上架電車,過兩三個站就落車,見到乜就影乜,肚餓就搵間餐廳坐低食嘢。

於是一朝早就問咗個 Host 可以响邊度買 Travel Pass. 原來中央車站附近有 Customer Service. 出發搭船嗰陣,見到個 Building 响太陽下,個影變咗個人樣出嚟,好攪笑。


都搵咗一輪,先去到 Customer Service, 又有個笑面出現。


原來要收五毫子手續費,跟住上電車嗰陣,先發現原來可以响電車上面買。

去到邊真係唔知,不過呢條街上面有好多 Art Gallery


有一間入面嘅作品實在幾好,就問咗可唔可以影相


之後又再上車,原來已經係博物館區附近,包括埋本來想去嘅 Rijksmuseum


跟住我諗去到商住區,見到間酒店叫 Hotel Notting Hill, 間 Café 重叫做 Londen 添,都唔知好嬲定好笑。


行行吓,差唔多要食嘢,搵食嗰陣,咁啱又見到有地方賣 Doner Kebab, 一於試吓,亦都試埋個土耳其益力多。個 Kebab 的確係唔錯嘅,但係個土耳其益力多就... 咸嘅... 即係咸嘅益力多,唔識欣賞。


跟住去到博物館區嘅另一邊


行過少少,係一個公園


咁啱有藝術展


好突出嘅天鵝湖


風景


唔知咩像


鶴?


影份身自拍術


鴨 x 4




奇實好多藝術品都好九流,得幾個見得吓人


而啲藝術品係掂得摸得


最後見得吓人嘅藝術品



去到公園嘅另一個入口,見到公園個名,不過唔知條柱要嚟做乜

但有啲金句貼咗响上面

公園出面嘅一間教堂


上車落車,又到另一個地方,見到呢間舖頭


啲玩具都做得幾好




行行吓見到馬車


呢一刻,又唔多又想食嘢,想去噚日個 Host 推𥴱嘅 Winkel, 於是結束迷失嘅旅程,開 Google Map 睇吓响度,原來就响附近,可以行過去。

途中見到啲神奇嘅嘢,原來啲鬱金香出名到可以開個博物館

芝士都係


終於到達,似乎坐無虛席


好彩失內重有位,不過就熱咗啲,所以叫咗支可樂,跟住當然係點埋馳名嘅蘋果批。個蘋果批其實都幾重料,不過係個餅皮太甜,相對之下,啲忌廉淡淡哋,好清好食好多。


食飽之後,就行返返去,途中見到幾奇怪嘅櫉窗


行行吓,入咗去一條商店街,有齊各大品牌



跟住就見到個阿姆斯特丹博物館


一條街有兩間,你估你係梗有一間响咗近?


行到商店街嘅盡頭,見到一堆排屋


原來全部都係賣鬱金香嘅嘢,袋、飾物、種子、花等等


呢間唔係


又搭車,見到有個賣工藝品嘅市場,又落車睇睇。不過個市場好細,亦都無乜特別。


坐車又返到嚟中央車站,見到個停單車場,無窮無盡咁多單車,可謂千軍萬馬


一於就試吓全荷蘭最好食嘅薯條,買咗包大嘅,真係好大包,不過叫做就食埋佢。啲薯條係就係好新鮮,但唔脆,味道都係靠啲,佢有蛋黃醬呀、芝士呀咁,但我驚太溜,所以都係揀咗茄醬。如果咁都叫荷蘭最好食嘅薯條,雖然未响度食過麥記,但我諗麥記會好過佢囉!


食飽飽,但對腳好攰,行咗6個幾鐘,加上唔太夠瞓,返到房就只可以攤咗响床度,一於較鬧鐘,叉一叉電再去影日落。醒咗,執好嘢,準備出門,行行吓,發現唔記得帶腳架,又要返轉頭攞。但睇返時間,好似趕唔到班船過對面,計過時間,決定跑過去,最後都趕到。不過,唔知係唔夠瞓,定剛剛起身,抑或係人大咗,還是架生太多,跑得好辛苦,之後嗰一兩個鐘條氣都唔係太順。

就到喇!


似乎仲係太光


影住其他嘢先


係時候 Set 嘢


差不多了


攪掂晒,開始玩自拍


全景


落完,開始醉人嘅落霞


好大風好凍,執嘢走,一路走一路影


返到房附近,啲星開始出嚟,本來都好想影埋啲星,但係太攰太凍,都係算數


不過,攪吓攪吓,都係兩點先瞓著。

No comments:

Popular Posts