Search This Blog

Friday, April 11, 2014

人生之旅 - Day -9

臨走前最後一個 Project, 幫靚仔魔術師拍片參加比賽。入到赤柱,靚仔魔術師介紹咗要玩嘅魔術,跟住就搵咗間酒吧坐,靚待機會。第一次,俾人請咗食檸檬,坐多陣儲多少少勇氣,再搵咗一家人嚟玩 Time Travel.


簽名、撕牌、還原,一家大細都睇得嘖嘖稱奇。表演完之後閒談咗一陣,原來係開 Art Gallery, 重要係响屋企附近嘅添! 真係有咁啱得咁蹺。

靚仔魔術師似乎要回一回啲法力,又再傾多陣計咁,跟住就趁隔籬枱嘅一對德國遊客埋單未走,就捉咗佢哋嚟表演。


表演完畢,雨亦都停咗,係時候離開。一邊食芝士薯條,一邊約師弟出嚟食飯,再玩多一個魔術,就出返市區。去到銅鑼灣,週圍摷嘢食,最後走到去 Sogo 後面,等師弟出現,咁啱有個派傳單嘅嬸嬸同師弟搭訕,師弟問有無九折云云,嬸嬸話有,於是就跟咗上去間日本餐𢌖度。日本餐𢌖無乜人,嘢食亦無乜特別,好啱傾計吹水。差唔八點過少少,師弟要去打波的說,閃!

No comments:

Popular Posts