Search This Blog

Friday, April 11, 2014

人生之旅 - Day -8

一朝早去咗入境處見官,但其實唔使咁早去。個官問完父母有無入英藉,再問有無英國居留權,又問有無証明,但係幾十年前嘅事,本護照都掉晒,無 Proof, 無計。

攪完一單,到攪錢嘅問題,話說星期六拎唔到錢做 Apartment 嘅按金, 都真係唔好意思,但係業主真係好鬼死煩,日日响度追幾時入錢,都真係幾後悔响 Facebook Add 咗佢。今日終於去到銀行,匯咗筆錢俾 Homestay 之餘亦都拎咗做按金嘅錢,唔知點解個業主死都唔肯俾我 Wire 筆錢去佢戶口,係都要用西聯。呢次都係第一次用西聯,打過電話去問,話最好寄錢嘅人同收錢人唔同,反正靚仔徒弟公司對面就有間,於是就順便一齊食咗個午飯。

匯錢嘅同時,個位服務員話英國嗰邊好多造假,唔好俾個 MCTN 人喎,OK... 影咗幅相俾個業主,佢話睇唔清楚個 MCTN 同埋想要寄錢嘅人名同地址,個心都十五十六俾唔俾好,最後同佢講我响街度,遲啲覆佢。

之後,去咗英國領館去攪個緊急旅遊文件,點知佢話兩點前先做,過晒鐘咁話,唯有第二日再去過。乜都唔使做,決定去做 Gym. 其間個業主又不斷咁催,為咗安心,打去西聯睇吓發生咩事。個客服姐姐話,唔好俾,MCTN 同寄錢人名都唔好俾。好,唔俾就唔俾,做完 Gym 再慢慢攪。而做 Gym 嗰陣,又有一間 Agent 打嚟,又 email 咗幾條問題叫我答,普通料,但都攪咗成十幾分鐘,希望有下文。

做完 Gym, 話咗俾個業主聽成件事,我只可以 cap 個 Screen 過佢睇,得就得唔得就算,佢唔肯,終於要拉倒了。唔理,約咗人食飯,閃!

今晚同一班大學同學食飯,見到佢地,壞嘅心情一掃而空。笑笑說說,毫無忌諱,就好似瘋狂嘅大學時代返返晒嚟咁。飲飽食醉,返到屋企,面對住由有變無嘅心情,決定再上 Craigslist, 又有幾間啱喎,Email 咗無耐,有一間回覆,價錢貴少少,亦好似無咁方便,但無所謂,最少夠大亦負擔得起。佢話啲嘢俾晒 airbnb 攪,原來除咗個假期租房,airbnb 都有做 Agent. 最好就係今次係可以直接 Wire 筆錢入銀行,唔使擔心筆錢俾唔知邊個拎咗,瞓得!

No comments:

Popular Posts