Search This Blog

Tuesday, April 8, 2014

人生之旅 - Day -10

睇啱咗個 Apartment 要落 Deposit, 一心諗住星期六攪,點知一出到中環,見到好多菲律賓人,銀行無開?!噢!唔記得係清明添… 打道回府。

午飯過後,因為星期日要去幫手影魔術,於是就去灣仔買件秘密武器。之前買咗個 IDW 嘅手機腳架 Adapter, 其實之前見過人哋嘅玩法,就係將佢於响放响部相機上面,一邊影相一邊影 Video.


買完嘢,就去差唔多時間落西環,經過中環街市,睇前係俾人拆緊嘅三聯書店,唔係嘛? 究竟真係裝修定執笠呢? 唔去考究,亦都無緣見證。

落到西環,响麥記買咗杯飛雪坐咗陣,去巴士站會合,同友人一起買餸。上到去,小昭瞓醒之後,有少少怕醜。但沖涼嗰陣係咁嗌住昭成叔叔,真係幾攪笑。玩樂、吃飯、再玩樂,小朋友嘅生活真係簡單。吃飯途中,小昭念咗首王之渙嘅《登鸛雀樓》俾我,夠晒應境:
白日依山盡, 黃河入海流。
欲窮千里目, 更上一層樓。

玩到咁上下,係時候瞓覺,拍過照,留過念,來回地由睡房出入,真係好得意。同友人傾多陣,飲多碗腐竹糖水,要走了。

本來見日頭有太陽,以為可以影星,都準備好晒添。點知夜晚太大霧,可惜...

No comments:

Popular Posts