Search This Blog

Monday, March 24, 2014

人生之旅 - Day -26

上星期四唔知點解無任何約會,於是決定去買嘢。旅行要輕便,之前睇過一個 Blogger, 建議旅行用 Hom 嘅快乾內褲,又做個少少 Study, 話 Hom 嘅質料噤著,著幾年都唔會 wear, CK嗰啲無得比云云,於是就去咗 Sogo 嘅專門店一逛。見啲質地幾好咁,於是除咗快乾款,又買多咗平時著嘅。跟住又話二千蚊有9折,差二百蚊咁,又 Sell 一條好 colorful 嘅款式,但個人嚟講真係唔係好接受到,於是揀咗對襪就算數。最後因為折咗,所以都係加多9蚊就可以埋單,亦送咗兩個 Pack 衫袋。


返到屋企,原本諗住搵倫敦嘅酒店做暫時嘅居所,搵搵吓又想執去布吉嘅行李,點知執吓執吓,發現少咗樣好重要嘅嘢,就係本護照。於是就反轉咗成間房起勢咁搵,最後求救於母親大人,被人省咗一鑊之後,一齊去搵都係無結果,攪到三點幾先瞓。

No comments:

Popular Posts