Search This Blog

Monday, March 24, 2014

溫泉之旅

話說同事們話去旅行,於是上星期週未就去咗惠州龍門。一大朝早就出發,其實係我嘅死穴,不過既然某些條件達到,即係有些事情已經早有安排。

搭咗八點嘅跨境巴士,九點唔駛就到咗黃崗嘅集合地點,導遊係惠州客家人,上車之後就講咗幾句,上咗 Highway 就俾熄咪俾大家瞌咗陣。經過油站,大家交過水費,稍作伸展後,就去一個客家農莊食客家菜。客家農莊入面有出羊,亦都有養雞、魚之類。徒弟仔見到隻鴨「鴨鴨」聲咁不斷叫,佢又有樣學樣咁叫埋一份。


雖然惠州有好多天然嘅風景,但路中亦遇上唔少工廠


之後去到一個當地嘅大型商場,但係因為大修緊,所以無乜嘢行。最有睇頭嘅係個頂層有間機鋪,機鋪入面係有間 K 房唱歌。因為無乜嘢行,導遊就帶咗我地去附近嘅市集買生果。買完生果,就出發去酒店。


同事們都去浸溫泉,我就去咗影風景










當然唔少得嘅係 Slit-scan, 人少少,加上比香港慢嘅步速,效果滿意。


六點半左右,就去咗食晚飯,又係客家菜,但係客家渡假村,又 Expect 啲乜嘢呢? 食完晚飯,去咗渡假村入面嘅士多買嘢,睇緊有乜嘢買嗰陣,又發現亮點「好多魚」,實在太攪笑。


買完嘢之後大家返房玩 Dixon, Take 6, 衾棉胎,同潛烏龜。隨住香港有人急 call, 遊戲亦都結束。

臨入房前,影多一幅全境圖



攪完香港嘅 case, 都已經差唔多兩點,瞓瞓吓 Inception 咗兩層,場境係响酒店房度,聽見徒弟仔好大聲咁講電話,嘈醒咗一層,眼前一片漆黑,意識到道自己發緊夢之後,再醒多一次。徒弟仔重瞓緊,間房好亦好寧靜,去過洗手間又再瞓過。八點左右,聽到少少聲,原來徒弟仔醒咗,去浸溫泉的說。個人醒咗,就執嘢。

食完早餐後,完多幾次 Dixon, 係時候返歸。途中經過妨歐陸小鎮嘅地產項目
 

悶悶地,影返幅男神現身照
 

職業病,捉Typo...


返上車嘅時候,搵到個景好啱做 fake miniture


個名令我諗起流動的哈爾城堡...
 

返去關口路上,見到日落西山,有三個街口嘅機會去捕捉,但最啱嗰福都係 Out focus 咗... 似乎响車度拍攝有難度


喵喵怪要睇波所以走先,剩低一行五人想去東門小肥羊,兩架的車去。點知一架車咗我哋去周一品小肥羊,另一架連路都唔識行,折返羅湖口岸。因為另一架車嘅人無 Data, Whatsapp 被廢,幸好無開到飛行模式,可以用 SMS 保持聯絡。8點半左右終於人齊了,離開旅遊巴差唔多兩個鐘,一於不吃白不吃,衝入小肥羊。


食完飯,搭地鐵,經羅湖口岸過關。都好耐未踏足過呢個口岸,俾我嘅印象係好多人,好多層電梯,同埋好多彎要轉,今次嘅感覺無變,但總算完成今次嘅旅程。

No comments:

Popular Posts