Search This Blog

Tuesday, March 25, 2014

人生之旅 - Day -25

因為發現唔見咗本護照,同時又唔夠瞓,心情超差。跟手又要攪 Proposal 嘅 Presentation, 友人打嚟問點解唔請假攪快証,對於呢個問題,响我腦海中係毫無任何懸念,因為份 Proposal 係我攪起,今日唔去 Present 嘅話,唔係我一個人嘅問題,係成間公司嘅問題。

晏晝同小雲食飯,傾起快証要點做,於是就諗住做完 Present 完就衝去入境處。點鬼之,個客嗰邊又遲開始之餘又多嘢問,會議結束嘅時候已經係4點半,我諗去到入境處已經打烊,所以都係返公司。

夜晚同師弟、靚仔徒弟、同埋一班同事食韓燒,除咗好食菜,重有豬牛羊海鮮燒,外加石頭飯,好豐盛嘅一餐。當大家知道我唔見咗本護照嘅時候,都係响驚訝 Mode, 我唯有無奈地苦笑。

返到屋企,因為上次去旅行係同徒弟仔一齊,所以打咗俾徒弟仔,無人聽,Anyway, 開始全間房地氈式搜尋。搵搵吓,徒弟仔打返返嚟,問咗該問嘅問題,答案亦都係預期之內,因為搵嘢搵到悶悶地,就一路搵一路傾電話。傾咗個幾鐘,該搵嘅地方亦都搵過晒,徒弟仔亦講咗句好有建設性嘅提議。掛起電話,睇咗入境處星期六幾時開,準備第二朝就過去試快証,同時再搵埋星期六夜機去布吉嘅資料,準備隨時衝去機場買機票飛過去。去到入境處嘅網頁,原來辦証件係要派籌,額滿即止,即係如果 Present 完份 Proposal 後 Walk-in 係無嘢做到,今日無嘥到時間都算係一件好事。再一次攪到3點幾,第二朝要7點起身...

No comments:

Popular Posts