Search This Blog

Tuesday, March 25, 2014

人生之旅 - Day -24

一朝早起身去上環入境處排隊攞籌,一問之下,個入境處嘅職員話快証要做5日云云,跟住排响我之前嘅人話其實第二日就攞得,不過星期六嘅第二日已經係星期一,所以快嚟都已經無意思。登記好之後,排到12點,重有兩個半鐘嘅時間,諗住去灣仔碰運氣,咁啱有架780到,就上咗去,5分鐘唔使就到咗。但好明顯,個人嚟講無乜運,籌已經一早派晒。時間充裕,同時意識到自己心情係幾咁差,需要有一啲嘢嚟彌補,反正好耐無食過早晨全餐,一於嚟一客。


食完嘢,無乜嘢做,去睇吓買唔買定張本票過英國好,點知又發現英鎊剛跌咗一浸,都係唔好住,只係問咗一張本票手續費要幾多,原來都要成50個大洋。之後去咗灣仔電腦城,時間尚早,無乜嘢睇,不過都行咗一陣,搵車返歸。

响屋企再執少少嘢,又去入境處,交好 Form, 同我講話因為第一次同埋我响英國出世,唔知幾時批,總之要等信通知。睇嚟 Plan B 已經唔夠用,唔通真係要改出發日期?! 心情差到極點,已經唔係食嘢可以解決到嘅事,我決定買嘢,於是搵咗靚仔魔術師出嚟。雖則心情唔靚,但依然好理性,要買嘅係準備過英國嘅嘢,因為英國多雨,心目中要嘅係一批防水嘅用品,基本上係外套同鞋。

落到旺角,唔覺肚餓,反正有少少渴,買杯奶昔解渴之餘亦補充能量。


經過 Giordano, 見到好應景嘅設計,使唔使水晶球得咁緊要呀? 當刻好想買,但係俾理智㩒低咗個衝動。


靚仔魔術師到咗,去睇咗啲外套,無乜邊件啱心水,但就提醒咗我可能要買個防水嘅背囊。無結果,靚仔魔術師提議食少少嘢,本來諗住去吉野家食個公仔麵,但忽然諗起我未試過馳名海外嘅名將壽司,其實都唔係話太差,係有幾款特別少少啫。


食完嘢同靚仔魔術師道別,本來諗住返歸,但係想再睇吓外套,於是去咗時代廣場,睇吓有無嘢啱。地吓有一個藝術展,唔太識欣賞,點睇都只係勉強叫得意,唔覺得靚。


去咗 Columbia 睇,原來我買嗰件 Columbia 都已經係8年前嘅貨色,依家佢哋已經唔用 Gore Tex, 而係自家製 Omni-shield. 比起我8年前嗰件,都真係貴咗成差唔多倍半,好似唔係好買得落手,都係再週圍格吓價先。

經過間點心舖, 見到有白糖糕,反正食一次少一次,梗要整返件嚟食


返到屋企附近,去大大步睇鞋,呢排做緊盤點清貨,睇吓有無嘢啱,尤其係 Rockport 嘅皮鞋,見到有一隻大大隻字寫住 Waterproof, 但係個款係 Casual 著,亦都同網頁個樣唔似,所以都係返屋企。稍作休息後,記得 K-10 有 Rockport 專門店,睇吓個實物都好。落到去一睇,嘩! 100蚊美金嘅貨 Mark up 到去千幾蚊,會唔會過份咗啲呢? 算,記得 Nike 好似有對防水波鞋,睇吓有無貨先。又經過一間 Giordano, 個佈置幾靚,又有想買嘅衝動,最後都係無買到。


去到 Nike 專門店,貨係有,可惜得10號同13號,無我要嘅11嘅,閃。行過對面嘅美麗華商場,閒逛一會,空手而回,打道回府。

Whatsapp 入面睇到布吉嘅相,羨慕死!

No comments:

Popular Posts