Search This Blog

Wednesday, March 26, 2014

人生之旅 - Day -23

靚仔魔術師前一日介紹咗一個魔術嘅交流會,話說魔術交流會係專業魔術師之間技術交流同發表作品嘅場地,對於我呢個鐘意睇魔術嘅人,當然一口答應。

本來想答地鐵,但又唔太想轉車,於是就去巴士站一碰運氣,點知就有架113出現响眼前,第一時間衝上去。不過車程就比預期長,重要搵方法過條彩虹道,遲咗成差唔多半個鐘先到,好彩去到未開始啫。


一開場就有嘢學,Frank Wong 講咗少少魔術嘅表達三步曲方法,本來想 Map 去做 Presentation 嘅方法度,但後來 Map 嚟 Map 去都唔太 Match, 都係遲啲再諗。另一個就係講效果呈現嘅邏輯,即係要觀眾明你想表演緊乜,一個於諸各表演藝術皆需要嘅原素。除此之外,重有 Zenneth Kok 嘅作品發佈,各唔同魔術師如 Michael Lam 同香蕉王子嘅表演。除咗睇到魔術效果,我重睇到佢哋嘅專業,想盡方法去推廣、製作、改善,無返咁上下熱誠,係做唔到。

交流會完畢,同靚仔魔術師去咗附近間粥舖食少少嘢,再去行 Mikiki, 說著笑著吃著,又係時候告別,搭上101返歸。但想買鞋先,再一次去到大大步,搵返前一晚响 K-10 見到嘅 Rockport 防水皮鞋,只係8百幾蚊,平咗好多,二話不說包起佢。再睇 Columbia 嘅防水嘅運動鞋,一試又舒服,包埋佢,買鞋嘅任務完成。


返到屋企,準備影星嘅。今次帶埋個赤道儀出去,不過好大霧,搵唔到北極星,對唔到位置,只可以用手機估計大概嘅位置。試咗幾張相,原來人眼睇唔到,但只要個曝光夠長,都影到唔少星,可惜光害實在太大,啲相盡 Tune 都只可以有咁嘅效果。


返屋企途中,差唔多到屋企樓下,可能因為太夜,俾警察查身份証,都好似係咁大個仔以來嘅第一次。又係嘅,夜媽媽响條街度,的確係會有少少可疑。

返到屋企,收拾好心情,再度出發,準備去倫敦嘅事,攪到五六點先瞓,好耐未試過咁夜瞓了。

是日布吉連線:


P.S.: Frank Wong 提到每一個魔術入面,都要有展示、施法、同埋呈現三個步驟,而我就想將成件事 Map 落去起承轉合度,當然係 Map 唔到。因為之後再諗返起,佢曾經提過幾個魔術會聚成一個 Act, 幾個 Act 合成一套 Routine. 所以起承轉合係一套 Routine 嘅事,而唔係單一魔術嘅事。正因為咁樣,呈現嘅邏輯非常重要,因為觀眾唔明你想呈現啲乜,會有疑惑,疑惑一個一個魔術慮積起嚟,做唔到承轉合度,咁成套 Routine 可以收皮了。

No comments:

Popular Posts