Search This Blog

Monday, March 31, 2014

人生之旅 - Day -17

本來諗住星期六可以去燒烤,點知朝早落雨,重要係黃雨,攪到一早走去準備嘅人要白走一趟。呢一趟都真係幾遠,入到去青山灣,本來係諗住入面近有街市,入到去買嘢就燒得,最後要放棄,有少少可惜。

當 Whatsapp 響過不停嘅時候,有人建議唱 K, 於是地點轉移咗去尖沙咀 CEO, 馬拉松式由點半唱到八點半。一反日常慣例,唔再攪陳奕迅演唱會,攪懷舊金曲演唱會,四大天王、哥哥、軟硬、克勤、Sammi, Beyond 通通嚟晒,最高潮莫過於火熱動感 La La La, 大家唱得不亦樂乎。當然,近代嘅鄭融亦好受歡迎,外加尹光同杜汶澤作為嘉賓。

一首狂舞吧結束演唱會後,大家一起去 K11 嘅 Pizza Express 慶功,點咗幾款 Pizza, 沙律、千層茄子、千層寬條麵、同埋松露焗磨菇,不過最好食,都好似係佢週邊啲麵包,好想食多幾條,但太飽了,過咗一個好滿足嘅一晚。

No comments:

Popular Posts