Search This Blog

Friday, December 27, 2013

Yet another Christmas

好幾年無寫過聖誕,可能無乜好寫。今年係特別嘅一年,想將記憶留一留底。

聖誕前夕嘅一日,係公司嘅 Party, 不過有咩好得過一朝早出現咗兩句咁扺死嘅台詞:

不過似乎無包禮物嘅唔單止係男主角,好多人都係返到嚟先包。我嗰份就太大份,為咗下世唔使做樹,搵個大少少嘅膠袋封一封算。

好幾年都無响 Party 影過相,今年想影,就帶咗部相機,同個腳架。腳架大概只係影團體照先會用,所以都係放埋一邊先。

遊戲有Pictionary, 掉乒乓波,飛拖鞋,同世界之最。世界之最再分幾題,有最短、最長、最精、最靈活、最快、最夾。

最短,不外乎頭髮、手掌、身高之類,最後原來係姆指...

最長,都係差唔多,點知原來鬥長氣,輸俾個跑開步嘅,無計...

最精,似乎係數口要精,計數要留俾計開數嘅人,點知攪心算,失策了...

靈活,唔理,搵個做開運動嘅都好,但係... 面部肌肉???

最快,我對自己嘅 Reaction Time 係好有信心,當知道要睇顏色排次序,只係頭嗰一兩秒唔覺意留意到字,之後就將眼精速度加快,將啲字 Blur 咗,好快咁依次序排好顏了。


最夾,要兩個人,本來我諗除咗同我合作咗幾年之外嘅徒弟,都無乜點走雞。點知要用快子夾乒乓波,出事嘅係我,用咗少少時間搵唔跌波嘅方法,開始。最後,徒弟一個華麗嘅轉身,運好所有波,又掂咗。[相片欠奉]

玩完遊戲食嘢,過咗少少食飯時間,頭先玩遊戲又 Hyper 咗,所以無乜胃口,食少少嘢就算。食完嘢,係 Secret Angel 送禮物嘅時間,呢啲嘢有 Loop 唔出奇,最出奇係對方係 Angel 之餘又係 Master, 一起影相吧!

Secret Angel 送完到抽獎,抽完獎到大懲罰,其實都無乜嘢,只係扮吓五色戰隊咁。

大時大節有相機响手,不其然就會同大家玩「反應王」嘅遊戲,就係毫無準備下叫一個人,再影相,睇吓我㩒快門快定係佢擺 Pose 快。失敗嗰啲無謂失禮,成功嗰啲唔錯:

Party 過後,吹吹水,做少少嘢咁,再聽完徒弟仔講啲火車嘅故仔,閃。

約唔到人出街,唔代表要一個人過,上咗友人屋企探吓女,睇吓戲,傾吓計,好舒服咁過咗一晚,亦重拾咗少少正能量。攪吓攪吓成5點先瞓,都好耐無試過咁夜瞓,似乎夜貓基因並未年紀而消失。

因為太夜瞓,所以聖誕日12點先起身。睇吓日劇,做吓 Gym, 去啊哥度探姪兼打邊爐,Secret Angel 嘅禮物啱啱好可以氹到班姪。

Boxing Day, 又係12點起身,清埋 Dr. X, 太眼瞓,八點瞓咗... 咁就完結咗個聖誕假期。

No comments:

Popular Posts