Search This Blog

Thursday, December 12, 2013

關島之旅 - 後記

  • 徒弟仔嘅瘋狂自拍行為,令人為之側目
    • 加埋我影佢啲相,變咗成輯旅行相都係佢嘅相 (汗!)
  • 唔知幾時開始對嗰啲民族舞唔太感興趣
  • 徒弟仔同我對相片構圖嘅見解略有不同
    • 哼! 竟然嫌我影啲相唔得...
  • 對徒弟仔發咗唔知幾多次脾氣,尤其揸車同趕時間嗰陣
  • 揸車上咗三次膊 
  • 我諗我感應到師弟所講嘅揸車嗰種 Feel
  • 無端端用咗歡樂滿東華嘅 Melody, 用英文填詞,哼咗出嚟
  • 關島條路都 OK 易揸
  • 今次旅行嘅目的達到,感謝徒弟仔肯陪我嚟,亦重新認識咗一次徒弟仔
  • 如果有多一日,呢個旅行會再輕鬆好多
  • 可以嘅話會再嚟多次
  • 下次都係住返 Tumon Bay 一帶嘅酒店
  • 搵唔到機會食多次美國本土嘅 Burger King 同 Denny's
  • 可惜為咗潛水裝備,無帶到個全境鏡
  • GoPro 影嘅潛水 Video, 好過部老爺 Video Cam

No comments:

Popular Posts