Search This Blog

Thursday, October 31, 2013

寫 App

搭車無嘢做,最啱聽電台,商台可能係大部份香港人嘅首選。但去到地鐵,密封式設計嘅車站,係電台訊號嘅最大敵人,次次一入站口,就無得聽。唔知好彩定唔好彩,佢又整咗個 Hong Kong Toolbar 出嚟,咁就只要上到網嘅地方,就可以聽到電台... 理論上...

之前用 Windows Phone 嘅時候,的確係可以响地鐵聽到電台,係細聲少少,但聊勝於無。但係轉咗台兼轉埋 Android 之後,發覺完全聽唔到,初時重以為 PCCW 差添。今日上返到 Google Play, 原來個 Hong Kong Toolbar 只係兩粒星,重要係極大部份都係俾一粒星。再睇啲 Comments, 負面到唔負面,乜原來大公司寫個劣評 App 出嚟,真係唔覺得羞家?

講返個 App, Android Version 個 Usability 係好有問題,係就係有高清881同埋高清903, 但我相信呢個已經無無限 Plan 嘅香港,無人想聽高清囉! 要聽標清,得,要走去右上角慢慢轉個聽電台嘅 Option 出嚟之餘,重要㩒個粒丁屎咁呆粒嘅掣,真係好難㩒。出到個電台 List, 想聽咩? 聽廣告先,係呀聽廣告呀,好似佢啲內容無廣告咁,要再聽多啲呀。By the way, 我之前好似講過根本聽唔到節目喎,所以佢啲內容的確係無廣告... 所以個廣告你係白聽,重要次次都聽嗰個死人廣告...

你梗會話咁多人聽,一定係個 Server 唔掂,但咁就解釋唔到點解 Windows Phone 聽到,唔通佢真係咁優惠 Microsoft 用家? 不見得。另外,的確係有其他 Android App 可以駁到佢個 Server, 而且聽得好順添! 我只係希望佢唔好 Block 人哋個 App. 我亦都唔明點解佢要 Block, 乜多啲人聽節目唔係廣告客戶嘅好事咩? 定係自己技不如人就要走去 Block 人哋? 响呢個 Microsoft 都要出 iPhone/Android App 嘅年代,已經不合時宜。你賣嘅係 Content, 唔係賣 App.

當一個 App, 無咗佢原有嘅主要功能 (唔好話俾我聽佢主要係做即時新聞...),即係廢 App, 所以 Uninstall 咗佢係一件好合理嘅事,話晒都 9.7MB... 我唔明點解所有 Content 都係响 Server Stream 落嚟嘅情況下,個 App 都要咁大份囉...

No comments:

Popular Posts