Search This Blog

Monday, October 28, 2013

雜記 4

今日睇到一段 YouTube 片係講23種特別嘅動物,當中有一隻嘅名係叫 Pica (讀 Pie-ka), 個串法正正就係比卡超嘅頭兩個音,似乎就係比卡超嘅原型嚟。

以前就話開卷有益,今時今日,似乎就係開 YouTube 睇有益了。

話說噚晚同徒弟仔傾到「Google大神」,呢個係台灣用語,對於我呢個睇台灣電視節目嘅人嚟講,一啲都唔出奇,但徒弟仔好 Surprise 點解我會識,我其實都好 Surprise 點解佢會覺得咁特別。

講開「Google大神」,今日想搵吓嘅出處,點知搵到 Google Translate 嘅語音玩法,笑死我!

話說噚晚同靚仔魔術師傾計,講到 The Matrix 入面嘅金句,點知今日上 YouTube 就見到 Improve Everywhere 嘅 Matrix in Real Life, 睇嚟我又無意中發動咗水晶球...

Anyway, 講緊嘅金句係 "But I can only show you the door. You're the one that has to walk through it." 中文都有一句類似嘅「師父領進門,修行在個人」 對於我呢個經常教人嘅人嚟講,有一層好深層嘅意義。不過响噚晚嘅 context, 又有另一層意義。

No comments:

Popular Posts