Search This Blog

Tuesday, September 3, 2013

The Making Of: Profile 相

話說啊靚仔徒弟想睇吓我個新髮型,又唔肯出嚟,叫我影張相做 Profile. 雖知道自拍對我嚟講係一件好難嘅事,隻手又要揸機,部機無前置鏡頭又睇唔到效果,Chok 樣又唔係我嘅專長,But... 鬼叫你係我徒弟咩!

因為我唔係後生靚仔嘅高層,本來諗住做完 Gym, 用汗水嚟加分,但見到 Gym Room 度有一大塊鏡响度,不如... 就咁影咗一幅先。返到屋企想再影嗰幅汗水照,但果然自拍嘅效果太差,我放棄了。張 Gym 相用 Photoshop 經微調後,叫見得吓人,攪掂收工!

No comments:

Popular Posts