Search This Blog

Monday, September 23, 2013

世界中心之旅 - Day 7

回程日,9點自然醒咗,整咗個碗麵同一盒士多啤梨做早餐,跟住就執嘢走。執完嘢 Check-out 等車接去機場,佢話11:30左右到,等咗3個字都唔見有車,打去 Customer Service 問,話塞緊車喎。跟住又等多10分鐘,架車到咗,原來係房車嚟,我重以為係小巴咁一大班去機場嘅客添,個司機 Sa 晒 Lum, 其實張 Voucher 係寫話可能要等30分鐘,係估唔到佢真係要等咁耐啫。

上到車,閒話家常一陣,最後問我係唔係去 Domestic Terminal, 嚇咗我一跳,International 呀喂,我要返香港呀! 之後佢打返公司 Confirm, 中間唔知發咩事,總之最後係去國際客運大樓。响車上面小睡片刻,話咁快12:10就到,Check-in 埋先至12:30左右。14:25先起飛,通常起飛後一個鐘左右先會派餐,即係嗰餐已經唔係晏,已經係下午茶... 於是走去食噚日買嘅西芹同 Snacker, 一路食就一路睇康熙來了。

13:15, 係時候入閘,今次關員無打印,就咁 Scan 咗本謢照就走得! 保安檢查重俾我帶咗半支水入去,唔使飲到成肚水,幾好! 差唔多上飛機,重有幾十 MB 嘅 Quota 剩,都唔知做乜好,算數,放棄,50蚊完夠六日已經夠皮。上飛機,等派餐,睇 The Great Gatsby 同 The Internship. 想小睡片刻,但越瞓越頭痛,都係唔瞓。再睇 Derren Brown 嘅 The Experiments, 唔記得有無睇過,但夠好睇。

返到香港,都好似仲係一號風球,唔係咩地球最強咩... 都好,無風無雨,返到屋企,

No comments:

Popular Posts