Search This Blog

Friday, September 20, 2013

世界中心之旅 - Day 5

6點起身,7點5就有電話嚟話要出發,同預期一樣。今日遊藍山,去 Trip Advisor 度話有個 Private Tour 幾好,於是就報咗名。個司機兼導遊叫 Rob, 一個好多嘢講嘅人,講咗好多故仔,例如話英國人行藍山足足行咗廿唔年先由一邊去到另一邊咁。

遊藍山之前,去一個動物園摸袋熊睇樹熊同餵袋鼠。啲樹熊係幾得意嘅,如果係瞓覺嗰陣,但係醒咗就唔及熊貓可愛。啲袋鼠為咗食,原來都幾狼死,大家係度係咁爭食。之後影吓唔同嘅動物咁,唔係太特別。


離開動物園,去咗間賣生果嘅地方休息,生果呢幾日食唔少,都係買支嘢飲就算數。


跟住,就去到傳說中嘅秘密地方,係啊 Rob 發現,再清條路出嚟。


到午飯時間,去咗間酒店到食,間酒店都好耐歷史,呢輪裝修緊咁話。叫咗個 Chicken Schnitzel, 即係類似吉列雞扒咁,係澳洲主流菜式之一。


食飽飽,真係要入去國家公園,Rob 話可以坐纜車或者行去睇瀑布。見個瀑布幾靚,梗係要親身睇吓。最後,掛住睇瀑布,Miss 咗 Three Sisters. Rob 就再車我去睇到 Three Sisters 嘅地方。


係時候落山,落咗山後,回程唔係坐車走,而係坐船走。途中影連拍想做 Time Lapse, 但效果不佳...


晚飯就去咗 Food Court 買4份1隻雞,再去買盒士多啤梨做飯後果攪掂。之後寫 Blog, 執相,做 Geotagging, 攪到差唔多兩點先瞓。

No comments:

Popular Posts