Search This Blog

Saturday, September 14, 2013

未出發先興奮

唔知幾時開始,大家星期五放工之後都會聚一聚,今晚去銅鑼灣旺記食飯。地鐵銅鑼灣站係一個好 Tricky 嘅站,出口一頭一尾,所以第一件事就當然問吓係車頭定車尾。據一位資深出錯出口嘅同事話,因為次次舐嘢,都幾肯定係車頭。於是,一行七人就浩浩盪盪咁去咗車頭,臨落車嘅時候,我聽到一句:「我哋舐嘢喇!」呵呵!其實無所謂,因為銅鑼灣站係以三角形佈局,時代廣場出口係另外兩個出口嘅中央,分別只係行地底定地面。

到達旺記,等咗一陣,有位可以入座。有魚有肉有菜,好健康嘅一餐。之後大家搵地方飲嘢掟標,但星期五晚,好多地方都 Full 咗,臨時決定去唱K. 唱K 呢回事,最近一次係聖誕 Party 了,但我重未執行李,最後我嘅欲望戰勝咗理智。於是,一行八人又浩浩盪盪咁,又兜咗個大圈,去到 CEO Neway.

太耐無唱K, 原來今時今日可以用手機點歌,超級大鄉里都說。由 Shall We Talk 開聲,點知第二首竟然係《那些年》,唱完即刻無聲... 本來想點陳奕迅嘅歲月如歌,但係唔見咗 MTV 版,點咗個許靖韻版,唱嗰陣好明顯大家都搵唔到個 Key. 一開始唱得太低,之後又太高,好彩頂得住,最後大家都搵到個 Key, 完美地結束。呢排唔少得要點《狂舞吧》去飆一飆高音,飆完簡真係爽。接近尾聲,再嚟一隻《與我常在》,之後就要先行告退,返屋企執行李。

上咗巴士,過幾個站後,咁啱見到小師弟上車,閒聊幾句,夜晚嘅車好快,要落車了,好滿足嘅晚上。

P.S.: 發咗兩層嘅夢,醒咗一層之後,想憶述返出嚟,點知俾人告之大徒弟出事,個人崩潰晒,無幾耐就醒咗... 我諗係因為之前再見返,潛意識重拾當年嘅情感啩

No comments:

Popular Posts