Search This Blog

Thursday, May 16, 2013

電動車

電動車環保,但點解普及唔到? 車價係主因,續航能力亦係一個疑問。咁貴買部行無耐就要叉幾個鐘嘅車,略嫌欠經濟效益。

乜原來到咗2013年,叉電仲係問題? 我哋手中嘅電話、平板、相機等等,通通都要叉電。買呢啲 Gadget, 通常會買/送乜嘢附件? Screen Protector, 套/袋, 士啤電。出街帶士啤電,無電換電,就只係幾秒中嘅事,係常識。咁車呢? 要泊車嗰陣叉電喎...

3年前去法國旅行,响香榭麗舍嘅車行入面,已經 Show 咗有咁嘅 Concept: 入油站,換電,走得。等你慢慢叉? 何不換舊電算數呢? 俾埋錢,都係幾分鐘嘅事。3年前,我哋重講緊 Apple 部 iPhone 3GS 幾咁潮,今日都已經係 Samsung 嘅世界,科技行得咁快,做乜電動車依然停滯不前? 如果車廠想推電動車,就不如聯合起嚟,做個 Standard, 研發相關油站配置,咁我話知你續航能力幾差,總之搵到個油站,入去換舊電,又可以繼嬻旅程。君不見 USB 真係做到洽乎其名,Universal Standard 呀!

至於大陸製造嘅電動的士,避之則吉。

No comments:

Popular Posts