Search This Blog

Tuesday, May 14, 2013

象牙塔

佔中問題攪到好不熱鬧,但似乎都係雷聲大雨點少之作。如今話唔會叫何俊仁辭職公投,會用電子投票,話如果再被人 Hack, 會用返白紙投票云云。明知會再被人 Hack, 咁你就用咪再自己攪啦!

驚用公帑,你佔中要動用嘅警力維持秩序夠要用公帑啦,不如唔好攪! 用公帑做變相公投,受選舉法規管,客觀而公正,係制度容許唔公平無法啫! 被人 Hack 完之後,又要市民响街上又迫又排幾個鐘投票,又有乜謂? 你唔驚唔嘥市民嘅時間,但就驚嘥公帑?! 跟手就話好多謝市民肯排咁耐隊投票,好有代表性,投票機會得來不易云云,Drama 唔係咁推切㗎!

除非選舉系統運作上出問題,否則應以變相公投為優先考慮。咁快就放棄公投,到選舉系統真係出問題嗰日,就真係多得你班「和理非非」之流。如果話董特首、曾特首、同 689 係民主無間道,咁你哋就係中央無間道,葬道香港嘅民主之路。

諗咗一個比較進步嘅運動出嚟,但又執行到咁嘅款,咁不如繼續做你嘅學者,响大學做研究算把啦!

No comments:

Popular Posts