Search This Blog

Thursday, August 2, 2007

越位關係

兩年前,梁禮勤响七月尾做埋最後一日嘅一切從音樂開始,離開咗商台。今年,又係七月尾,劉偉恆最埋最後一日嘅我恆我素,亦離開咗。亨恆勤從此成為絕響。其實只係今日無無聊用 google 想睇睇梁禮勤嘅近況,無耐,搵到嘅反而係劉偉恆離開商台嘅結果。

當年,剛剛由美國返嚟,有一晚無無聊聊聽到「越位關位」呢個節目,從此著迷。亦因為呢個節目,星期六夜瞓時又開埋收音機去聽一切從音樂開始。可惜,呢個節目陪咗我一年半載後,就無咗,梁禮勤亦都走埋。到名嘴門走埋,我亦都無再聽一台,轉咗去二台,內容 ok, 說說笑笑又一天。

聽到余宜發嘅一切從音樂開始,令我諗起梁禮勤嘅做法,發覺都 ok 喎,咁有時夜瞓又開著個收音機。但當有其他人代班,完全跌晒 watt. 純音樂節目,並唔係剩係音樂嘅,聽眾始終鐘意同主持人互動,就好似梁禮勤當年讀 fax, 睇 newsgroup, 接電話,今日余宜發亦都會讀留言版,希望其他 DJ 可以學習。

1 comment:

Anonymous said...

偶然下看到你的blog,看到你對我們和"越位"的懷念,實在受寵若驚,亦不勝感激!
"越位"亦是我在電台的日子中最深刻的節目之一。

如今我在電影圈發展,但願能夠儘快給你看到我的作品吧! 有空的話可到我的網站看看:

www.KoreanStorm.com

Thanks again!

Benny
bennylau@koreanstorm.com

Popular Posts