Search This Blog

Friday, November 30, 2012

誠意

Submit 咗張 Web Form 俾 Netvigator 話要 Cut Service. 經過幾日無聊嘅 Confirm 話要 Cut 嘅 Email,今日終於肯打電話嚟。

真係唔打都好地地,唔夠兩句就問我有無諗過留住條專享線,都痴孖筋,你成日話人哋係條水喉係共享又如何啫? 實際上人家快又快過你,平又平過你,你自己又唔鋪光纖,明係趕客㗎啦! 離開嘅原來咪就係又慢又貴囉,係都要人勞氣,你留客都俾少少誠意我吖...

跟住,佢話會寄返張 Form 俾我去 Cut, 竟然問我 Confirm 個地址,家陣咩年代呀? 整張 PDF Form 唔係好難啫,你個 Service 係 Enable 當今嘅生活模式,攪咁多嘢我都係 Cut 㗎啦,何必浪費紙張?

No comments:

Popular Posts