Search This Blog

Sunday, September 23, 2012

玩 Facebook

相信好多人都有上 Facebook, 但係最多都係 Like 同 Share, 同埋啲煩 App/Game 嘅 Update. 相嚟嚟去去都係枱上嘅美食、機場離境、同要排隊買嘅飛、潮流 Gadgets 等 (用嚟呃 Like 的說)。Wall Post 嘛... 咪就係一年一次嘅生日快樂囉,如果你有百零二百個朋友,我祝你日日生日快樂。Status Update 偶有一二,而出現 Comment 都已經係少數份子。

Facebook 對我嚟講係一個 Distribution Channel, 去 Distribute 大家諗緊嘅嘢。當你見到朋友去 Upload 仔仔女女嘅相,就知佢哋嘅重心响仔仔女女到。當 Steve Jobs 去賣咸鴨蛋,全世界都响度洗版,就會發現呢個人改變咗全世界。當响七一、反國教、投票日、新界東北發展嘅時候,你會見到「激進」嘅人、做紀錄嘅人、同「理性」嘅人,我好慶幸我識嘅人唔多但就好 Diverse, 更慶幸可以同自己唔同意見嘅人做到朋友。

呢排覺得普通地去 Update Status 唔夠好玩,開始咗個小 Project, 就係每日 Update 個 Cover Photo. 都幾好玩㗎,每日都搵一幅相放响 Banner 度,又可以重溫自己影過乜相。反而 Profile 幅相就俾我抽起,So far 我唔係一個賣樣嘅人,張相又唔係新,相信無朋友唔認得我個名啩...

所謂三人行必有我師,我又鐘意响 Facebook 問問題。呢排問咗條問題,俾師兄提一提,記起有一套好想睇但又未睇過嘅美劇 FlashForward,今日終於睇完大結局,真係多謝師兄!

No comments:

Popular Posts